Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2007 18:49 - sp0meni
Автор: elincet0 Категория: Забавление   
Прочетен: 19877 Коментари: 8 Гласове:
3



 (7) Търсих те,без да знам,че ще те намеря!
Срещнах те,без да знам,че ще се влюбя!
Намерих те,без да знам какво чувствам!
Влюбих се,без да знам,че така ще боли!
Промених се,без да знам,че ще е зареди теб!
Обикнах те,без да знам,че съм могла да обичам така...!

 (56) Търся те всеки ден, но не мога да те открия. Нядявам се ти да си т0зи коiто търся!

5. Shtastieto e na pat… no e vajno da se raboti po vaprosa za dostiganeto mu.

 

7. Усмихвай се, дори когато ти се плаче, усмихвай се дори когато те боли и нека другите си мислят, че все на тебе ти върви!

9. Щастлив е не онзи който има това което иска, а онзи който иска това което има!

59. Не знам как ще го приемеш, това може да разбие сърцето ти, затова нямам смелост да ти кажа в очите: Липсваш ми!

4ovek se rajda v imeto na ne6to,

i v imeto na ne6to trqbva da umre!                    

 

80.Ysmixvai se, kogato ti se pla4e!

Ysmixvai se, kogato te boli!

I neka vragovete ti da mislqt,

4e 6tastieto s teb vurvi!

 

115.Celuvam te tolkova puti,

kolkoto balon4eta ima v 6ampanskoto,

taka 4e razklati dobre!

 

156. Hey, sexy, kakvo 6te kazesh za edin no6ten, buen, mrusen, strasten i nekontroliruem boi s vazglavnici?! :D

 

173.Ти мой си - твоя аз. Повярвай в моето сърце стоиш заключен... Прости ми, ключа

изгубих аз, за да си вечно в неговата власт!

25| No me ames,porque pienses,Que parezco diferente Tu no piensas que es lo justo,Ver pasar el tiempo juntos No me ames, que comprendo!La mentira que seria Si tu amor no merezco No me ames, mas quedate otro dia!

38| Trqbva da znaesh za kakvo jiveesh i Zashto si Roden!

49| Hubavo e da obichash nqkogo, no kogato i toi te obicha!

99| Tozi,koito umee da proumee,shte suymee da preodolee neshtastieto ot pristrastieto!!!

157| Shto da Storia da te vyrna Shte se boria vsichko Shte Obyrna Pak do Mene da te zyrna Obich Moia Shte Te vyrna!!

166| Tozi,koito obicha po-silno vinagi ostava pobeden i osaden da strada!

169| hei jivot chui me i ti sydba moq-neka da se vyrne moqta lubov!!!

190| Tova koeto gubim za mig ne moje da ni go varne i vechnosta!!

07| Shtastieto e edinstveno neshto, koeto chovek moje da razdava bez da pritejava!

55| Chovek ne obicha istinski,ako ne obicha vechno!

256| Tova koeto ne ni ybiva ni pravi po-silni.

258| Tova koeto e bilo nikoga nqma da byde kato predi,A tova koeto shte byde nikoga nqma da e syshtoto!!!

281| Shte ti govorq za lubov sega,a ti tyguvai po nashite izgubeni zvezdi,po veche otletelite mechti i primireno vehneshti nadejdi......

401| Shte moga li da prostq?Surceto mi kazva da,no chuvam taka dobre,dushata mi kazva ne!

409| Triabva neshto da boli,za da Ysestash,che jiveesh!!!

445| Chovek trqbva da bude dostatuchno golqm,za da priznae greshkite si,dostatuchno umen,za da specheli ot tqx i dostatuchno silen,za da gi popravi!

451| Trugvam si i gybish me plache ti Dushata ne ne mojesh nikoi Drug da Obichash kakto men !!!

458| Ti si tolkova daleche ot men,vqrvash li che poveche iskam,ti da budesh vinagi blizo do men,znaesh li che oshte te obicham?!

472| Toi ne znae che v surceto mi ne spira da vali onzi tujen dujd ot hilqdi sulzi!!

168. Трябва да изгубиш някого за да разбереш че си го имал!Трябва да изгубиш любовта за да разбереш че си обичал!   N0 za6t0? L

249. Ти си постоянно в сънищата,в мечтите И в сърцето ми. Аз не моля за нищо, освен да ме обичаш.

315. Търся те всеки ден, но не мога да те открия. Нядявам се ти да си тази която търся!

410. Усещаш ли това което и аз ? Че сме създадени един за друг...

414.
Tu cu като блясък от безкрая на звезда от пътя млечен...  za 0nzi v 4ervenite ga6ti???

453. Харесвам лицето ти! Харесвам тялото ти! Надявам се да харесам И сърцето ти!

 

131.
Ти пак си плакала нали не свивай
устни от омраза усмихни се дори
да те боли понякога и щастието
СТРАДА!
***

140.
тъжно е да обичаш момче

 и то да не знай!!!


138. Tova e sms ot momche, koeto te namira za charovna,sladka,mila,seksi,prekrasna,krasiva....

101. Ти не махай с ръка почерняла и не казвай с болка "Прости". Аз не вярвам, че има раздяла, аз не вярвам...не вярвай и ти!

30. Ти си почти всичко най-хубаво на този свят.Единственото хубаво нещо, което не си, е че не си мой! (eeh)

Тежи ми нещо на душата
     Едно е само то
     Безкрайно аз обичaм,но кого?
     Ето туй ще разбереш тези 4 букви като прочетеш!

1.Ti mi dokaza 4e ima I smqh,ne samo sylzi,4e ima istinski priqteli,ne samo predateli,4e ima 6tastie,ne samo tyga.Za6toto mi dokaza,4e sy6testvuva istinska liubov,no posle me zagubi I az prestanah da vqrvam v neq I vyv vsi4ko ostanalo.Prestanah I da te obi4am!!!... ne m0ga da prestana da 0bi4am Lub0mir I ne m0ga da spra da mislq za 4ervenite ga6ti4ki

Ти спомняш ли си първата целувка, лъчите в мойте очи, а после капките дъждовни се сляха с мойте очи. Ти спомняш ли си капките дъждовни и нежеланото дете от теб майка на 17 години малко смешничко звучи. Сълзи блестят в очите сини - това дете мечтите разби. От всичко се боя и често на пейката седях. А ти не се обади вече, дори не зная дали си жив. Обичах те, но уви за мен живота стана сив. И ако някога се върнеш при нас ти знаеш, че аз ще ти простя, но не заради моята мъртва обич, а защото си на моя син баща. Breh breh ()

15/Усмихвай се дори да ти се плаче, усмихвай се дори да те боли И нека враговете ти да знаят че щастието след теб върви И нека в злоба и ненавист те от теб да черпят красота И те никога не ще премахнат усмивката от твоята уста!!!
33/Учим за -6 ,помним за -5 ,вдигат ни за -4,отговаряме за -3,пишат ни-2!!!!
 
113/Тежко е да си далеч от момчето което обичаш ,но още по тежко е да си до него, но далеч от сърцето му!!!

217. Tova che nqkoj ne te obicha taka kato ti iskash, ne znachi, che toi ne te obicha s cqlata si dusha!

249. Ti si postoqnno v synishtata,v mechtite I v syrceto mi. Az ne molq za nishto, osven da me obichash.

315. Tyrsq te vseki den, no ne moga da te otkriq. Nqdqvam se ti da si t0zi koito tursq!

355. 1, 3, 1, 3, za tebe mislq samo, ta dve ne vijdam az dori!

391. Ti si trygna I vze ot mene vsichko.Ti poiska svoqta svoboda I v miga razbrah, che te obicham, no neznaq ti dali razbra!

410. Useshtash li tova koeto i az ? Che sme syzdadeni edin za drug......

453. Haresvam liceto ti! Haresvam tqloto ti! Nadqvam se da haresam I syrceto ti!

461. Hmm…nai-dobre e da ti kaja samo OBICHAM TE! Dostatychno e, zashtoto znam, che I ti me obichash.

468. Ti si postoqnno v mislite mi,v synishtata i v syrceto mi! Az ne molq za nishto, samo za tova da me obichash!

 

 

 

6. Това, което най-силно желаем е винагu това, което не можем да притежаваме..

15. Човек се намира не където живее, а където обича!

56. Трудно е да си далеч от човека, когото обичаш, но още по-трудно е да си до него, но далеч от сърцето му!

Тази вечер си говорих със звездите и те ме казаха, че имаш чувства към мен. После им обясних, че и аз те обичам, а те всички изгаснаха, само и само да ме убедят да те забравя!!! L

Това което си ти...Това което съм аз...Това е любов!!!

Т-ежи ми нещо на сърцето

Е-дно е само знай

Б-езумно някого обичам

Е-кого познай!?

       ***       

Ходи,люби,обичай и един си избери и сърцето си на него подари!

  

Ти си мила и красива и със теб съм най-щастлива приятелката най-добра остани си все така.

***

Учих за 6,запомних за 5,изпитаха ме за 4,отговорих за 3,писаха ми2

***

Усмихвай се,дори да ти се плаче!Усмихвай се,дори да те боли!Нека другите си мислят,че щастието с теб върви!


1.      Sex is like N0KIA-connecting people, like NIKE-just do it, like PEPSI-ask for mone, like SAMSUNG-everyone is invitet, and like me-too good to be true!

2.      Ti si nomer 1, a az sam kragla 0.. no zastana li do teb stavam 10.

3.      4udq se dali da ti p0jelaq ne6t0 ili da ti kaja 4e az jelaq ne6t0.

4.      T0va lice, t0va prekrasn0 izla4vane, tazi plenitelna usmivka,tezi krasivi 04i…, n0 stiga t0lk0va za men. Kaji ti kak si?

5.      60% mi lipsva6, 70% iskam d ate vidq, 80% iskam d ate celuna, 90% iskam da pravim div sex, I 100% se 6eguvam(s teb).

6.      The sex is game. The l0ve is name. F0rget the name and play the game.

7.      Tarsi se:Maj, krasiv, s hubava k0la, g0tin zadnik,4udesen v legl0t0,mil i grij0ven… Znam 4e ne si ti  n0 ak0 p0znava6 nqk0i takav 0badi mi se..

8.      6te me zagubi6 n0 6te 0saznae6-bez men ne m0je6 da si ti. 6te ti lipsvam I 6te me jelae6-vinata v sebe si tarsi.

9.      Tazi n06t,vsa6tn0st v p0lun06t, izberi si edna zvezda, p0jelai si edna me4ta, da bade s teb v t0zi 4as edn0 m0mi4e, vsa6tn0st az.

  1. Ti si tragva6? Kakvo ti stana? Ti si tragva6? 6tom trqbva varvi... No ne kazvam sega ostani. Ne, ne kazvam… mal4a v ti6inata kato nqkakav plennik surov, koito mrazi dori svobodata 6tom q pla6ta sas svoita lubov!
  2. T-eji mi ne6to na sarceto! E-dva li 6te me razbere6?! B-ezumno obi4am, no kogo E-pro4eti bukvi i 6te razbere6!
  3. Fizikata za fizici, himiqta za himici, a lubovta za u4enici.
  4. Ti si otide i otnese sas sebe si vsi4ko, i me ostavi sama v bezkraino o4akvane… I az 6te 4akam,  za6toto ne moga da jiveq bez radost, bez smqh, bez TEB…!

20.Ти ми доказа,че има и смях, не само сълзи.Че има истински приятели,не само предатели. Че има щастие, не само тъга.Защото ми доказа,че съществува любовта!

793. Ti si angelche prekrasno, ti si dqvolche opasno, ako nqkoi te pripari ste qde shamari.

848. 60%mi lipsvash,70%iskam da sum s teb,80%te obicham,90%iskam da spq s teb,100%se bazikam!

867. Chesto se pitam, zashto te obicham. Nima ideal si za moite mechti?!I drug da me popita ne ste otricham, che samo teb obicham!

 

97. Horata ne se strahuvat kolko si losh, a kolko si dobur


 

Tv0et0 zna4i pred m0et0 zna4i ni6t0 ne zna4i

 

Ти си ангелче прекрасно, ти си дяволче опасно, ако някой те припари, ще яде шамари! :)))

15. Ти искаш с теб да останем добри приятели. Как да раzбирам това?
Длани, които до болка се стискаха слепи да се здраеисват едва? Пог-
леди до дъно пищи се жадно , едва да се вдигат сега , устни парещи се
безпощадно дружески да си мълвят? Не ние неможем да бъдем добри
познати, няма среда в любовта бяхме най близки , за туй от сега ще сме
най-чужди в света!

17.Ти спомняш ли си първата целувка? Лъчите в моите очи? А после капките дъждовни се сляха с моите сълзи.Ти спомняш ли си срешите лъжовни и нежеланото дете. Майка на 17 дори и малко смешно ми звчи. И мислих си понякога през сълзи
"това дете живота ми ра
zби" А имах вид на малка и невинна и като че ли оT нещо се боях и много често на край града стоях. И чаках те отново да си дойдеш макар да знаех че при нея си добре. Напраzно влак след влак очаквах , надявах се като дете. Но ти не се обади вече, дори не зная oще ли си жив? Единствената ми надежда е детето погледна ли го виждам теб. Но ако някога то ме попита: "Къде е татко , моляте кажи?" Тогава с какви очи ще го погледна, дали ще му раскажа без лъжи или ще го притисна до гърдите и ще целуна черните очи? И ако ти при мен се върнеш знай че аз ще те приема , но не заради първата си обич , а заради това че си баща на моя син!! 0lele malele cqlata nastrahnah…k0o0oftii L

11.trudno e da dostige6 d1noto na edno more,trudno e da stigne6 v1rha na edno nebe,no o6te po trudno da istr1gne6 ot s1rceto si edno mom4e!            

Тази вечер, около 12 часа ще бъде извършено престъпление. Извършител – АЗ, жертва – ТИ. Мотив – СТРАСТ. Бъди точен, ако ти стиска!           

Честит Свети Валентин! Повече усмивки на лицето, парички в портмонето и любов в сърцето!

1-3,1-3,1-3-"Обичам те" – чак две не виждам!!!                      

Ти не знаеш, че аз те обичам. За тебе аз мога да бъда дете, но детската обич е чиста и свята и тя с детето расте!!!                T04n0 za Lub0               

Чувал съм, че никой не е съвършен, докато не се влюбиш в него. Е, за мен ти си самото съвършенство. Обичам те!

59:Tova e sms ot momche, koeto te namira za charovna,sladka,mila,seksi,prekrasna,krasiva.

 

 

7. Усмихвай се, дори когато ти се плаче, усмихвай се дори когато те боли и нека другите си мислят, че все на тебе ти върви!

 

 

9. Щастлив е не онзи който има това което иска, а онзи който иска това което има!

 

 

 

 

 

 

Tova e sms ot momche, koeto te namira za charovna,sladka,mila, seksi,prekrasna, krasiva....

 



Тагове:   meni,   SP,


Гласувай:
3



Предишен постинг

1. анонимен - :))))
02.10.2007 19:01
BRavo mnogo hubavi spomen4eta :)))
цитирай
2. анонимен - bravo
09.10.2007 10:36
ei super spomen4eta produljavai v su6tiq duh bravo mili4ka
цитирай
3. анонимен - :)
13.10.2007 22:56
mnogo qki spomeni!:)Mnogo istina ima v tqh..dai nqkoi drugi,molq te:)
цитирай
4. анонимен - =]
17.10.2007 20:06
Haresvat mi spomenite i to mn, ama za6to nqkoi se povtarqt :)
цитирай
5. анонимен - :P
03.11.2008 18:50
parviqt spomen e mn hubav pratix go na priqtelqt mi {}
цитирай
6. анонимен - ludia
17.01.2009 21:45
i love you zeyneb
цитирай
7. анонимен - asjdhajkdhaskjdhak
22.01.2009 15:01
Шест години учихм;Шест букви научих ;З;Е;Й;Н;Е;Б;
цитирай
8. анонимен - malkataa
17.05.2010 18:18
Na men tozi spomen mi haresa mnogo: Ти мой си - твоя аз. Повярвай в моето сърце стоиш заключен... Прости ми, ключа изгубих аз, за да си вечно в неговата власт! ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elincet0
Категория: Други
Прочетен: 5140888
Постинги: 62
Коментари: 1839
Гласове: 162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930