Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2007 22:55 - super sa tiq sp0men4eta :}
Автор: elincet0 Категория: Други   
Прочетен: 6856 Коментари: 2 Гласове:
0



3.Kazvat, 4e vseki si ima zvezda                 

i vseki umira ugasne li tq!                  

Zvezdite umirat i xorata s tqx             

i leka po leka se sipqt na prax.           

I ako ti ne su6testvuva6 ve4e,         

az moga pak da te suzdam,                     

i v mramora na tazi tixa ve4er,         

i v no6tite si nqma da sum sam.          

I pak 6te ima radosti i pesni,

more, slunce, ptici i nebe.

4ovek se rajda v imeto na ne6to,

i v imeto na ne6to trqbva da umre!                    

 

 

4.Ne vqrvai 4e jar sa zvezdite,

4e slunceto sveti nad nas,

4e istina krii se v lujite,

no vqrvai 4e 0bi4am te az!

 

 

5.I vse pak nie 6te se sre6tnem

I vse pak tixo 6te se pozdravim,

Dali sarceto radostno 6te trepne,

Ili v tixa bolka 6te se svii?

Tova ne znam, no v pogleda mi

sveden, ostavat nqkolko slova:

"Obi4ax te, no ti ne me razbra!"

 

 

6.Obi4am te - kakvo da kaja drugo?

Nima s dumi moje6 da izkaje6 lubovta?

Neveroqtna, i krasiva, i vul6ebna,

plenqva me 6tom istinska e tq.

Obi4am te - kakvo da kaja drugo?

Dve dumi ei tova e lubovta,

ponqkoga i pogled nejen stiga

samo za da izkaje6 vsi4ko bez slova!

 

 

7.Otkliknax az na tvoq smqx,

Be nai-krasiviqt ot tqx,

I v tvoqta mujka krasota

4etqx nebesnata duga.

Az vqrvam v tvoite o4i,

Mogu6ti sa i to dobri,

Te nosqt vsi4ko na sveta,

Estestveno i lubovta!

 

 

8.Idi si ti, idi!

Ne si samo ti!

Ytre napyk

6te me vidi6 s drug!

 

 

9.Da obi4a6 - zna4i da strada6,

da nqma6 minuta pokoi,

no kolko e tejko da znae6,

4e toz koito obi4a6,

ne 6te bude nikoga tvoi!       ;(

 

 

11.Za6to me sre6tna ti v jivota?

Za6to celuna me taka?

Za6to ruka mi ti podade?

Za6to pleni ti moqta du6a?

Az znam, 4e v druga 6te se vlubi6,

makar, 4e se obi4axme taka... jalko...

mnogo jalko, 4e ti surceto moe ne razbra!

 

 

12.Edva kogato ne6to si otide,

Edva kogato s ne6to se prosti6,

Razbira6 kolko mnogo ti se svidi,

Razbira6 i po4va6 da tuji6.

I znae6, 4e ne 6te go vurne6 ve4e,

I praznoto mestence te boli!

Dori svetut nadoly da oburne6,

ne 6te go vurne6 ti!

I mukata ot tejkata razdqla

Do bolka v surceto ti gori,

Razbira6, 4e za ne6to si jivqla,

Za ne6to s koeto se prosti!

 

 

13.Ti 6te doide6, no 6te bude kusno,

az 6te bude v grob studen.

Celyvai bykvi vmesto ystni,

pregru6tai krusta vresto men! ;(  0bi4am te Lub0mire!!!

 

 

15.Ti be6e palavo dete

i ti trqbva6e igra4ka,

podarix ti moeto surce,

a ti v igrata si go sma4ka!

 

 

 

17.Obi4am te - za6to da kriq?

Obi4am te - nima tova e grqx?

I tainata pred teb 6te razkriq,

obiknax te kogato te vidqx!

 

 

18.Ne maxai s ruka za razdqla,

Ne kazvai s bolka "prosti",

Az vqrvam, 4e nqma razdqla.

Az vqrvam, no vqrvai i ti!

 

 

19.Kogato obi4a6 za 1-vi put

             obi4ai istinski!

Kogato obi4a6 za 2-ri put

             obi4ai za otmu6tenie!

Kogato obi4a6 za 3-ti put

             obi4ai za ydovolstvie!

Kogato obi4a6 za 4-ti put

             obi4ai po navik!

 

 

21.Koito me mrazi,

pod men da lazi!

Koito me obi4a,

sled men da ti4a!

 

 

22.Nikoga ne e kusno da napravi6 na mrusnika mrusno,kolkoto po - kusno,tolkova po - mrusno!

 

 

23.Kogato si se rodila, vsi4ki sa se smqli,no ti si plakala,napravi taka, 4e kogato ti umre6,vsi4ki da pla4at,

a ti da se smee6!

 

 

24.Rodila sum se bez da iskam!6te umra bez da iskam!Zatova 6te jiveq kakto si iskam!

 

 

 

26.Purvata celyvka dulgo pari,Purvata razdqla nai - boli,No nai se pomnqt purvite o4i!

 

 

27.Xodi lybi po den po dva,no ne kazvai na mom4eto DA!6te mine den, 6te minat dva,6te sujelqva6 za kazanoto DA!

 

 

28.Ne kazvai na mujete "da",za6toto te sa podli su6testva!

 

 

29.Ne se vlybvai v kosite - te pobelqvat.

Ne se vlybvai v o4ite - te lujat.

Ne se vlybvai v liceto - to samo privli4a,

a se vlybvai v surceto - to samo silno Obi4a!

 

 

31.Revnyva tozi, koito se straxyva,4e 6te zagybi tova, koeto ne zaslujava!

 

 

32.Ne e vajno kogo obi4a6,vajnoto e da obi4a6!

 

23. Ti "leka no6t" mi kaza mili,

    no leka li 6te e no6ta?

   6tom dvama ni e razdelila,

   togava 6te e tejka tq!

   Makar du6ata ti liubq6ta da

   4aka kraq na no6ta, ti s

  "leka no6t" ne me izpra6tai,

   za6toto 6te e tejka tq!

   Blaze na tez, koito znaqt, 4e

   dvama 6te sa prez no6ta!

  te "leka no6t" ne si jelaqt ,no

   vinagi e leka tq! :(

 

 

 

 

 

 

 

33.Otnema minyta, za da sre6tne6 nqkogo,

4as, za da se vlybi6,

mesec, za da go opoznae6

i cql jivot, za da go zabravi6!

 

 

34.Znae6 kolko te obi4am

i ot ne se otri4am,

s dymi xybavi 6te te nari4am

i sled teb 6te ti4am,

za6toto te obi4am!

 

 

35.Koito ne iska ni6to,ima vsi4ko!

 

 

36.Da obi4a6, kogato te obi4at

e 4ove6ko,

da obi4a6, kogato te mrazqt

e veliko,

a da mrazi6, kogato te obi4at

e jalko!

 

 

37.Ymoreni krila nebeto ne dokosvat,

te ygasvat na bqla duga,

ymoreni krila pod slunceto zaspivat,

a dugata topi se v mugla!

 

 

38.Kogato ti kajat, 4e te obi4at - ne vqrvai!

Za6toto lybovta se dokazva, a ne se kazva!

 

 

40.Ne vqrvai na tozi koito ti kazva "Obi4am te!",a na tozi koito prez sulzi te moli "Obi4ai me!"

 

 

41.Kogato obi4a6 ne6to silno,

pysni go da si otide

i ako se vurne e zavinagi tvoe,

a ako ne - zna4i nikoga ne e bilo!

 

 

 

43.Az znam, 4e ni6to ne znam,

no drugite i tova ne znaqt!

 

 

 

 

45.Ne e vajno kakto govorqt zad gurba ti...vajno e kato se oburne6 vsi4ki da mul4at!

 

 

46.Spomnqm si,kogato te vidqx za purvi put, za sekynda sprq da se vurti svetut!

 

 

47.Edna molba - ne se promenqi!

Edno jelanie - ne me zabravqi!

Edna luja - ne te obi4am!

Edna istina - lipsva6 mi!

 

 

48.Da ystoi6 ne zna4i da ne se izky6ava6,a da znae6 granicata na svoeto jelanie!

 

 

 

50.Nqkoi den surceto ti 6te poiska tova,

koeto si my otnemal, bez dori da si razbral!         ???

 

 

 

53.Ne e vajno da si gotin,gotinoto e da si vajen!

 

 

54.Edin den 6te me pita6 koe e po-vajno,

ti ili jivota mi? Az 6te kaja jivota mi

i 6te si ide6 bez da znae6,

4e ti si moq jivot!

 

 

55.Y4ili6teto e zlato, no nie ne sme al4ni!

Y4ili6teto e prozorec kum sveta,

no nie sme inteligentni i minavame prez vratata!

 

 

56.Pri razdqla silno boli, v o4ite ti ima sulzi,

v surceto ti bolka gori, no ne zabravqi,

4e te obi4am kakto i ti!

 

 

 

58.Obi4ai samo, ako si sposoben da obi4a6,

za6toto ina4e mnogo boli ot krainostta!

 

 

 

60.Na tozi svqt v jiteiskata gul4ava,

nai-silno sum use6tal blizostta

na tri ne6ta koito izbroqvam:

lybimata, priqtelqt, smurtta.

Lybimata s ime i bez ime,

Lybimata s mnogo imena,

zelena svetlina izgrqla zime,

sredno6tno slunce. Ytro sus lyna.

Zaduxan vik v mul4anieto pysto,

bodliva roza na samoten xulm,

koqto me ranqva s nejno 4yvstvo,

4e ve4noto izkustvo ne e sun.

Priqtelqt - razli4en i ednakuv.

Priqtelqt sus stvoi 4yvstva i sobstven glas,

no koito v radostta mi ne e plakal

i ne e pql kogato pla4a az.

Kogato dvoino na sveta jiveq,

no bez da buda tumno razdvoen,

s kogoto ob6to pod edna ideq

vurvi i nesuvur6eniqt mi den.

A puk smurtta? Za neq nqmam dymi.

Tq moje da leti i da pulzi,

da vliza v praznicite 6ymni,

da kre6ti i v nai tixite sulzi.

Da ima smurt!

No neka e takava:

da svur6i s men, no ne i sus sveta,

I nqkoi dryg sled men da izborqva:

Lybimata, Priqtelqt, Smurtta!

 

 

 

61.Godini, godini mladejki,

godini otrypani c padost

lybov i cvetq, otkypeni s

nejni celyvki,

godini mladejki nedeite letq!

 

 

 

63.Obi4am sinite o4i, za6toto sa

sini kato nebeto, no predpo4itam

kafevite, za6toto gorqt v surceto. ...06te edn0 d0k-v0 4e nik0i ne me iska

 

 

 

 

67.Priqtelstvoto e biser

na morskoto duno.

Ako go ima6 - pazi go,

ako go nqma6 - tursi go!

 

 

68.Ymri prava kato krava,no nikoga na kolene i pred nai-krasivoto mom4e!

 

 

69.Ako nqkoi se opita da te zasen4i,

prosto go ostavi da slun4asa!

 

 

70.Jivei si jivota

dokato e vreme i mu ebi

maikata na vsi4ko ostanalo!

 

 

72.Za6to da ostavqme dne6nata rabota

za ytre, kato moje da q svur6im

i v drugi den...

 

 

 

74.Edno surce bezymno te obi4a,

Edno surce bezymno te kulne,

4e ve4no tebe 6te obi4a,

4e ve4no tebe 6te kulne.

No znai 4e be6e purvata mi obi4

i poslednata 6te budesh ti!

 

 

75.Po-dobre da te mrazqt, za tova koeto si,otkolkoto da te obi4at, za tova koeto ne si!

 

 

76.Vseki iska da otide v raq, no nikoi ne iska da umre...

 

 

 

79.Jivei za dnes, za6toto v4era nqma da se vurne,

a ytre moje i nikoga da ne doide!

 

 

80.Ysmixvai se, kogato ti se pla4e!

Ysmixvai se, kogato te boli!

I neka vragovete ti da mislqt,

4e 6tastieto s teb vurvi!

 

 

 

83.Po-dobre ydar ot tozi,

koito te obi4a,

otkolkoto celyvka ot tozi,

koito te mrazi!

 

 

84.Obi4am te za6to da kriq?

Za tebe mislq ot zori

Dori tova pred vseki da otri4am,

i pred sebe si dori.

Dale4e sum sega ot tebe,

ot tvoite xybavi o4i,

Za teb surceto mi kopnee

za teb dy6ata mi gori.

Kak kybavo e da obi4a6

i da strada6 po 4ovek edin

I v tixi no6ti da vuzdi6a6,

kogato si dale4 ot men!

 

 

 

 

 

86.                                Otkrovenie

 Ponqkoga po mnogo se obi4axme, ponqkoga po-malko, a ponqkoga, kogato az

saplakvax v rucete ti jivotut mi prili4a6e na 6tastie. Lynata mul4alivo ni

presledva6e, pisyva6e telata ni po pqsuka. Nie pravixme kakvo li ne, ponqkoga

naistina prili4axme na vlybeni. No pqsukut v kosite ni izte4e i se zavurna

pomejdy ni vuzdyxut. Estestveno e v takiva momenti ysmivkata mi da e malko

stuklena. Estestveno e da potursq xorata, da se raztvorq v tqxnoto su4yvstvie,

da im izpla4a bolkata si s nqkakvo zabraneno i skrito ydovolstvie. A az moga da

razpla4a i durvetata, i pticite, i bronzovite bystove, no dokato ni sblijava

bolkata i tolkova li e trudno da sme iskreni?! Zatova 6te se ysmixna nqkak si,

ysmivkata mi 6te e malko stuklena. Ypla6eno 6te pitam i durvetata, i sebe si,

i bronzovite bystove naistina li ti si moeto 6tastie ili v no6tta prili4axme na

vlybeni? Naistina li ti si moeto 6tastie ili ve4erta izglejdaxme 6tastlivi?

Togava 6te napi6a nai-xybavoto si stixotvorenie, nai-xybavoto kato tebe xybavo i

tolkova dale4no kato tebe!!!

 

 

87.                                 Jivei

Jivei, kogato dux ne ti ostava,

jivei, kogato iska6 da umre6.

Jivei, kogato 6ans ne ti se dava

i bqgai bez da moje6 da se spre6.

Jivei dale4 ot mislite 4ove6ki,

vurvi s ysmivka na ysta.

Jivei dori sus 4yjdite bolejki,

za6toto nqma polza ot smurtta.

Jivei, no mudro i dostoino,

na drugoto maxni s ruka.

Jivei, za da ostavi6 spomen

i dirq svetla v pametta.

Kogato ti sulzqt o4ite,

jivei, za da opita6 pak,

kogato se razmine6 s me4tite,

jivei, za da probie6 svoq mrak.

I pak jivei, jivei sega,

za6toto nqkoga ti 6te ymre6.

Vdigni glava i vij sveta

i ti4ai, bez da moje6 da se spre6!

 

 

 

 

 

92.Za6to li ima obi4 i razdqla,

za6to zemqta se vurti,

za6to kogato se obi4at dvama,

vse nqkoi 6te gi razdeli!

 

 

 

95.Minava den sled den

i tai dale4 si ti ot men,

az vsqka ve4er te sunyvam

i nejno po ustata te celyvam!

 

 

97.Sedq v 4as zamislena i tujna,

urokut dnes ne me vle4e,

sedq i spomnqm si posledniqt mig,

v koito ti durje6e moite ruce!

 

 

98.Kak kopneq da buda jarava,

da gora v 6tastlivi sarca

i ot o4ite neini da pravq

i da rajdam slunca.

Kak me4taq da buda reka,

da izmivam izgarq6ti rano,

kato nejen potok da teka

i da galq bezkraini polqni.

Kak kopneq da buda luna,

ozarena ot no6tnite slunca,

v nai-krasiviqt mig ot no6ta

da ogrqvam nad mle4nite puti6ta.

Ako bqx prosto ogun

i klada 6tqx da davam, i den,

i zori da ogrqvam zemqta ni mlada,

no togava koi mene 6te gori?

 

 

100.Kogato nqkoi te obidi ti prosto my se usmixni,no pri purviq ydoben slu4ai ti tupkano my go vurni!

 

 

102.Nikoga nazad ne se obru6tai

i za minaloto ne tuji,

nali v jivota ima radost,

za da ima i sulzi!     :(

 

 

 

105.Sunyvax prekrasen sun,

ti be do men i az se 4yvstvax kato v raia.

No ytroto me otkusna ot teb,

ostana samo bolkata

i edni4kata mislul za teb!

 

 

106.Lybi, obi4ai kazal nqkoga Xristos,

no dali 6te te obi4at tova e dryg vupros.

 

 

 

 

 

110.Obi4ax te bezymno, no ti ne me razbra

pomisli me za malka i s men se podigra.

Za6to li nqkoga te vidqx,

za6to li s teb se zapoznax,

za6to pleni surceto moe

i posle kaza tvurdo ne?

 

 

111.Edno surce bezymno te obi4a,

edno surce bezymno se kulne,

4e ve4no tebe 6te obi4a,

4e ve4no tebe 6te zove!

 

 

112.Obi4am te! Az vlybix se v teb,

no ti ne me razbra i me otblusna sega!

Otne te druga, a priqtelka be6e tq.

Sega 6tastliv si ti s neq

druga obi4 ima tq.

Sega e esen, kusna esen,

6te ostane6 kato cvqt bez lista.

Az trugvam, pla4a i proklinam 4asa,

v koito te vidqx! :(

 

 

113.Ne vqrvai na sulzi v lujlivite o4i. Te nikoga ne pla4at, dori kogato gi boli!

 

 

114.Obiknax te i 6te te obi4am.

Za teb az mislq 4esto do zori,

makar tova pred vsi4ki ta otri4am,

pred vsi4ki i pred sebe si dori.

Ne znam nali 6te te zabrqva nqkoga.

6te padne v surceto mi mugla,

no znam 4e ima xora na zemqta,

koito lybqt cql jivot edna dy6a!

 

 

115.Celuvam te tolkova puti,

kolkoto balon4eta ima v 6ampanskoto,

taka 4e razklati dobre!

 

 

 

 

118.Milo razberi obi4am te i mnogo me boli.

Iskam da si 6tastliv i bez men,

no znai 4e nikoi ne 6te napravi po-dobre

ot men jivota ti rai!

 

 

119.Prostix az purvata ti gre6ka,

a posle i vtorata prostix.

Pomislix vse pak 4ove4ko e

i bolkata nqkak si skrix.

Taka priviknax da pro6tavam

i ti privikna na gre6i6,

i doide den kogati ti zabravi,

4e s men jivota si sdrugila.

Taka minavat burzo dnite

i gre6kata ti stana v grqx,

ex kolko drugi sa o4ite

i kolko dryg e tvoqt glas!

 

 

120.Potocite se vlivat vuv rekata,

rekite puk moretata namirat,

a vetrovete gore v nebesata

vuv sladostno vulnenie se sburat.

I vsi4ki te se tursqt i obi4at,

ot obi4 nqma koi da gi li6i.

Dy6ite na ne6tata se privli4at-

            za6to ne na6ite du6i?

Vuj kak vurhut celuva sinevata,

vulna vulnata goni i pregru6ta,

prokulnato e cveteto, kogato

na liobovta na brat si ne otvru6ta.

I milva slunceto zemqta rosna,

do okeana mesecut trepti.

No vsi4ki tiq laski za kakvo sa,

ako ne me celune6 ti?

 

121.Jelanie me obhva6ta pri misalta za teb,Kak nejno me pokla6ta rakata ti , pak kam

teb,Kopneja ma4a se da skriq az,No nqmam sila, nito pak takava vlast,da te

zabravq , da ne mislq ve4e az za teb,da te preodoleq , da te prevarna v kas4e

led.No sleda ti v men ostavi, mnogo  po golqma ot malka stap4ica v snega oganq v

du6ata mi zapali,napravi me polovin 4ovek Sarceto mi udavi v kalta.Usmivkata mi

ve4e ne e kato predi,edin vapros"kade si" se 4ete,pazela v du6ata mi ne 6te se

podredi,za6toto v me umrq 4istoto deteл Ostana samo platskiq san za ne6to zrqlo

i cvetno,kopnej cql,no teb te nqma tam navan, za6toto nikoga ne si jivql.S i

zmislena du6a, no s o4i istinski zeleni,sas svoe ime i sobstven jivot, sazdadoh

te , za da zadovolq stremejite golemi i za da utolq jajdata za istinska lubov.

 

 

122. ....Omryzna mi da byda twoq, shte me chuka nqkoi drug!

 

123.Budi krasiva za tezi koito te obi4at I dva puti po-krasiva za tezi koito te

mrazqt!                         

 

 

 

 

125.Dushata mi ne e puteka da minesh I da si otidesh dushata mi ne e  puteka da se

stoplish I da si otidesh!dushata mi e boji hram-vlezesh li ostavash sam!

 

 

127.Da obi4ash toz koito te obi4a e  4oveshko!da da obi4ash toz koisto te prezira e

vsi4ko!da mrazish toz koito te obi4a e jestoko!!!!

 

 

128.Edna love suzdadena za dvama!Edna love suzdadena za mig!Eedna love pogubena s

izmama!Eedna love zavurshena sus vic!!!

 

129.Obi4am te I oshte te obi4am,za tebe mislq 4esto  do zori!makar pred mnogo hora

da otri4am dori pred sebe si dori!

 

 

131.Na horata ne dei se doverqva!usmihvai se dori da te boli!neka drugite da kajata

4e shtastieto s teb vurvi!!!!!!!!!!!!!!

 

132.Spri  tazi muzika shte poludeq !tova e negovata pesen!spri!nedei me pita nego

li obi4am ili teb.i dvamata vi obi4am razberi,vie dvamata ste tokova razli4ni,

razli4no vi obi4am.spri!toi e vsi4ko minalo prekrasno, a nastoqshteto si ti! Lub0 I Stefan?

 

 

134.Не закусвах защото мислех за тебе!

Не обядвах защото мислех за теб!

Не вечерях защото мислех за тебе!

Не спах защото бях гладHa!!!!

 

 

                                      Обичам те!!!!

135.Защо ли все те гледам с любов,а ти не помниш ме дори?защо ли все ас страдам и

сърцето много ме боли!?винаги когато те погледна ти се смееш,и не виждаш

отровните  стрели-забити в мен,разкъсващи мечтите ми!Знам че никога не ще те

имам.но какжо да правя?Надеждите трупът се сами!боли боли!сълзи горещи капят!

убижаш ме с дъми, убиваш ме без тях!Как ли да те загожоря ,как ли да те накарам

да ме забележиш!?страх ме е от твоите очи пронизващи  душата ми.обичам те но ти

помни –не кога да забравя как ме нарани!!!

 

 

 

136.Една молба лягаи си!един съвет-не лягаи сам !една истина- ще те скъсам от  секс!

една подробност-незнам кога!

 

 

137.Защо да те мразя? Бе всичко прекрасно!Обичах те много обичана бях,наступи разяла

след бурно щастие,след нежна пролет!за моята мъка няма да 4уеш ни укор  ни жалба

от моите уста,да те мразя защо?бурния огън  остана да топли сърцето в ноща и в

студа!

 

 

 

139.Edin suvet:pazi se!

Edna molba:ne se promenqi!

Edno jelanie:ne me zabravqi!

Edna luja:ne te obi4am!

Edna istina:lipsvash mi!

 

 

 

 

 

                             Pred razdqla!!!

141.Ti nikoga ne shte uznaesh tainata na  moqta dusha!

Prosti ne moga da te mrazq bezumno te obi4am no mul4a!

Edno surce bezumno strada!edno surce bezumno tee zove!

Nedei me gleda,4e se smeq-smehut e samo na usta a v dushata mi e pustota!

I strashno ti se radvam ,iz4eznala e liubovta predishna I druga ima ve4e m/u nas,

edna ot dvete e izlishna!Shte se sreshna s tvoeto momi4e ,bez omraza shte te

pozdravq,a kakvo ot tui 4e te obi4am..  nima as nqmam pravo na tova!?

 

 

                                  Razo4arovanie!!!!!!

 

 

142.V jivota obi4ah bez gordost I celi,no licemerie sreshna  bez sram I luja .kulnat

ti se vuv vqrnost zvezdite ti svalqt ,a posle stavash otnovo sama!

Edinsstveno ti ne postupi  shablonno –po-obshtiq metod po-obshtiq put-da.!ti

mul4she prez cqloto vreme  cel tvoq be edinstveno moqta plut !

Spomni si kak pritistnat do mene prekarvashe 4ast ot noshta,bez vsqkukvi 4ustva

,bez vsqkakva obi4,edinstveno turseshe ot mene plutta!v tazi minuta jelana ot

vreme .,az prozrqh tvoita luja ,az vidqh kak me pravish nevajna shega!zashto

shte hubish ti slovata liubovni ta te shte ti trqbvat za druga jena I ako trqbva

po-dumi  za vsqka  za nikoq ne shte ima  zvuk moje bi.turjestvuvai sega pred

gluposta na jenata za igra4ka neq svetut e suzdal,urjestvuvai,ti spe4eli igrata

koqto ot krito I 4stno be igral.a volq

 

143.Shte izglezdash chudesno ako svalish okolo 2 kg. Spored men drehite ti tejat

tochno tolkova

 

144.Usmihni se ako ne nosish nikakvo belio

 

 

 

151.************************************* imash sniag v ekrana na GSM-a! Duhai da go izchistish

 

152.Ako ti vikash,az vikam ...ako ti se smeesh ...az se smeia ...ako ti si vesela ..

.az sum sushto vesel,ako ti si tujna ...az sushto sum tujen ...a ako ti si

vuzbudena, obadi mi se.

 

 

155.Ako iztrie6 tova suob6tenie znaci me obi4a6. Ako go ostavi6, znaci me iska6.

Ako prosto go ignorira6 znaci me obozava6. Kakvo 6te napravi6?

 

156.Hey, sexy, kakvo 6te kazesh za edin no6ten, buen, mrusen, strasten i nekontroliruem boi s vazglavnici?! :D

 

 

 

163.Искаш ли да узнаеш, колко те обичам? Умножи чувствата ми по безкрайността,

отведи ги до дълбините на вечността и ще добиеш бегла представа!

 

164.Очите ти ме карат да мечтая, а погледът ти да потръпвам чак. В погледа ти нежен

се потапям и плувам, но не стигам бряг!

 

165.Сърцето ми не е пътека,

да минеш и да си заминеш!

Сърцето ми не е камина,

да се стоплиш и да си отидеш!

Сърцето ми е Божи храм,

влезеш ли оставаш там! Da znae6 ve4e si vatre

 

 

168.Когато теб те няма - сърцето ми бурно тупти.

Когато теб те няма - в очите ми бликат сълзи.

Когато теб те няма - устните шепнат "Ела".

Когато теб те няма - бавно се рони сълза по сълза...

 

169.Ела! Ела в съня ми крехко восъчен... Докосни ме!

Ела в моя ден забързан и обикновен... Целуни ме!

Ела в живота ми смутен от обич... Прегърни ме... Остани!

 

170.Погледни звездите и ще видиш в тях моите очи.

Погледни дъжда и ще видиш в него моите сълзи.

Погледни луната и ще видип в нея моите мечти.

Погледни слънцето и ще видиш в него моите непосилни дни без теб!

 

 

 

173.Ти мой си - твоя аз. Повярвай в моето сърце стоиш заключен... Прости ми, ключа

изгубих аз, за да си вечно в неговата власт!

 

 

 

177.Макар, че не си до мене ти... Макар, че пътят ни дели... Ти знай, че винаги си в

мен! В моето сърце и моите мечти!

 

178.Neznaq za6to te obi4am , neznaq s kakvo me pleni , no znaq 4e ve4no teb 6te

obi4am , surceto mi ve4no za teb 6te tupti!!!

 

179.Premislih kolko pat sam izvarviala i kolko pati v lubovta se vri4ah,na tebe

svoita obi4 sam otdala,za6toto me nau4i da obi4am!

 

180.iska6 nejnostta-potarsi me,iska6 priatel veren do tebe-pogledni me,iska6 tolna-

dokosni me...men li iska6?Vzemi me

 

181.Beb4o, az sam v bolnicata,otkriha mi kamak v babreka,piasak v jla4kata,voda v

kolianoto i teb v sarceto mi!.....

 

182.Iskam da sum kapka kruv, da se turkulna po venite ti, da mina prez uma ti, da

pro4eta mislite ti, da se potopq v surceto ti i da proverq dali sum tam!

 

183.Edin den shte me popitash koe e po-vajno,ti ili jivota mi?Az shte ti kaja jivota

i ti shte si tragnesh bez da znaesh,che ti si moq jivot.

 

184.Lubovtta ne e da namerish nqkoi s kogoto da jiveesh,a takuv bez koito ne mojesh.

 

185.Kazvat,che kogato se mrashtim zadvijvame 67 muskula,a kogato se usmihvame 16.

Pesti si usiliqta...Usmihvai se.

 

186.Ako e vqrno,che kogato chovek umira vijda nai-hubavite migove ot jivota si,

nalaga li se da umiram,za da te vidq?!?!? ;( ;( L ;( L ;(

 

187.Makar 4e si dale4 ot men makar 4e put ni deli znai 4e vinagi si s men v

mislite mi i v moite me4ti

 

188.Kogato lunata izgree prez denq kogato zvezdite s ruka ulovq togava i az 6te

potuna v zabrava i na6ata lubov 6te izostavq.

 

 

190..Pro4etoh 10-tata Boja zapoved i tq glasi:"Ne pojelavai ni6to, koeto ne e tvoe!".

Az napravih grqh i sarceto tvoe da bude samo moe pojelah!

 

191.TVOITE USTNI TVOQT SMQH I OTLI4ENIQ TI MRA4EN POGLED VSI4KO TOLKOVA POZNATO

MINALO I BEZ RAZLI4NO-PAK SI MISLQ 4E MEJDU NAS NISHTO VE4E NE OSTANA.PRIBIRASH

SE VUV KUSHTI I DREHITE ZAHVURLQSH I VESHTITE KOITO AS OBI4AM NA PUK IZHVURLQSH

GRUBO ME OBOJDASH, POSLE DULGO

PLA4ESH. NO POVQRVAI MI NEMOGA DA NAPRAVQ NISHTO, ZA DA TE IZBAVQ OT TOVA KOETO V

TEB VILNEE ,UMIT TI E PREVZEL I NE MOJESH DA SE SMEESH !I VSI4KI 4UVSTVA V TEBE

SE STOPIHA -A DUMITE IZGUBIHA ZNA4ENIE I SMISAL!ISKASH DA MI KAJESH NESHTO NO NE

SMEESH. GUPISH VSI4KO A NE ISKASHH DA GO PROOMEESH ZNAESH- VREMETO SUS TEB

OTMINA BURZO!KOLKO PUTI TRQBA DA POVTARQM TEZI DUMI ZA DA VURNA LIUBOZVTA I

TOPLINATA PO-MEJDU NI. ISKASH DA MI KAJESH NESHTO NO NE SMEESH -GUBIM VSI4KO A NE

ISKASH DA GO PROUMEESH!SIGORNO O4AKVASH DA TI KAJA SUJALQVAM SIGORNO TI TRUGVASH-

AS OSTAVAM!OSTANI AKO MOJESH ZABRAVI SUETATA NE RAZBIVAI SUNQ MI NQMAM NUJDA OT

SPOMEN!

 

192.Don"t play games with the ones who love you.Cause I hear a voice who says:I love

you...I"ll kill you... Loneliness,I feel loneliness in my room... Look into the

mirror of your soul Love and hate are one in all

 

 

194.Живеем в два различни свята.Грозното го знам добре,но в теб виждам красотата...

 

195.tova e prizovka ot suda!obvinen si za vlizane s vzlom v suni6tata mi!za

razbivane na surceto mi!prisudata e dojivotna s men!Kakvo shte pledirash?Vinoven

ili nevinen?

 

196.Za6to zvezdite padat vseki put ot nebeto,kogato mine6 po ulicata?Za6toto i te

kato men iskat da sa blizo do teb!

 

197.Purvia put,kogato te vidiah me be6e strah da te dokosna,purviat rut,kogato te

dokosnah me be6e strah da te celuna,purviat put,kogato te celunah me be6e strah

da te obi4am, sega, kogat te obi4am, me e starh da te izgubia!

 

198.To live this life I need a heartbeat!To have a heart beat I need a heart!

To have a heart i need happiness!To have happiness I need YOU!

 

199.Leja si v legloto, gledam zvezdite,lunata i si mislia:"abe, da go e*a, kude mi e

pokriva!!!!!

 

 

202.Два червея си говорят:

- Леле, гледай - групов секс!

- Какъв групов секс, бе! Това са спагети! :D :D :D

 

203.Една муха е кацнала на рога на един бивол. Долита друга муха и я пита:

- Какво правиш?

- Не ме закачай ма, не виждаш ли, че орем! :D

 

204.Едно врабче без да иска изкарало окото на друго врабче. Пострадалото казва:

- Ако още веднъж го направиш това, повече няма да те погледна!

 

 

206.I want to love you but I better not touch I want to hold you but my senses tell

me to stop I want to kiss you but I want it too much I want to taste you but your

lips are venomous poison…

 

 

208.Vashjat Vibrator smu6tava GSM mrejata na Mobiltel.Izklu4ete go vednaga ili

telefona vi 6te bude sprjan!

 

 

 

211.Мечо Пух и Прасчо си вървят в гората и гледат две буренца с мед.

- Прасчо, сега ще ги ядем, обаче нямаме лъжици - що не идеш и не вземеш от вкъщи,

а аз ще пазя меда?

- Добре - съгласил се Прасчо и тръгнал.

Връща се след време Прасчо и гледа - Мечо Пух лежи на земята, и около него се

въргалят празните буренца.

- Ама Мечо Пух, ти си изял всичкия мед - разплакан казал Прасчо.

- Млъквай бе, свиня! Не виждаш ли, че ми е лошо!

 

212.-Iskash li da doidesh u nas za malko pica i sex?

-Ne?

-Zashto, ne obichash li pica?  :D hehe ;)

 

 

214.1313131313131313131313131321313131313131313131313 sex ti se pravi  ta 2 ne vidi6  :d heh

 

 

217.AND I DONT WANT THE WORLD TO SEE ME..... CAUSE I DONT THINK THAT THEY UNDERSTAND

... WHEN EVERYTHING"S MEANT TO BE BROKEN, I JUST WANT YOU TO KNOW WHO I AM I JUST

WANT ....( TO FUCK A DOG IN THE ASS)

 

218.sex is like nokia-connecting people, like nike-just do it, like pepsi-ask for

more and like me-TOO GOOD TO BE TRUE

 

219.Edin 4ovek mi lipsva i vsi4ko e bezli4no. Edin 4ovek, a vsu6tnost VSICHK0!!!!

 

220.Stiga sym te nosila v syrceto si... povyrvi malko!  :) 0bi4am te

 

221.I wish that I was in your arms like that Spanish guitar and you would play me

through the night till the dawn...

 

222.da obi4a6 zna4i da nameri6 v 6tastieto na dryg svoeto sobstveno 6tastie

 

225.Zashtoto imenno tova e lubovta… celuvka mejdu mraka i svetlinata, ot koqto ni

ostava edinstveno i samo samotata!!!

 

227.Pomnq aromata ujen, koit0 mi dari... Pomnq moqt strah nenujen, az ti kazah spri

... Pomnq, 4e ot strast ostanah sqka6 gluha...

 

228.Nqkoi Den, Kogato Razbere6, 4e Si Zna4el Ne6to V Jivota Mi, NeKa Da Ne Te Boli...

prosto Zamyl4i i Si Spomni Moite Sylzi!  aham

 

 

230.Iska6 s teb da ostanem dobri priqteli- kak da razbiram tova? Dlani, koito do

bolka se stoplqha sleti -  da se zdravistvat edva ... Pogledi deto do dyno se

pieha jadno - leko da se pozdravqvat… Ustni , koito se pareha bezpo6tadno -

drujeski da si govorqt… Ne! Nie ne mojem da bydem dobri priqteli! Nqma sreda v

liubovta - bqhme nai-blizki, za tyi ot sega natatyk shte sme nai-4ujdi na sveta!

 

 

232.Obicham te prez ledove i buri, obicham te prez ogyn i voda syrceto mi dokrai e

tvoe, dokrai - dori i sled smyrtta. Kakvo sa vekovete i erite? Kakvo e vsyshnost

vechnostta. I v dryg jivot shte te namerq i pak syrceto si shte ti darq!!!

 

 

234.Хубаво е всичко да свършва навреме....

Да напуснеш рано огнището,

Преди огънят да е станал на пепел;

От трапезата да станеш рано, за да не събираш трохите;

И да отвърнеш очи,

Преди другите очи да изстинат

 

235.Една бяла свещ,

свещ наречена Надежда!

Ти щедро я сложи

в моето сърце,

като в свещник...

Бавно се стичат

белите восъчни капки...

догаря свещта...

колко бързо...

но все още се крепи

болното пламъче...

Ще ме оставиш ли

на тъмно?...

 

 

237.Kogato lunata izgree prez deniq ,kogato zvezdite s raka ulovq ,togava i az 6te potana v

zabrava i na6ata lubov 6te izostaviq.

 

 

239.Sarceto i mozakat sa sasedi no nikoga nqma da badat priateli kakto sme TI i AZ.

 

240.Fuck is good,fuck is funny,a lot of people fuck for money .If you think the fuck is funny,

fuck yourself and save your money.

 

 

243.Za teb bih otishal i na kraq na sveta,no samo ako obe6tae6 da stoi6 tuk.

 

 

247.Usmivkata e vtoroto nai-hubavo neshto koeto mojesh da napravish s ustata si.

 

 

250.Policiata izdirva zapodozrian koito e duhovit, umen i krasiv.Ti si veche eliminiran ot

turseneto, no kude da se skria az?

 

 

254.Priqtelq mi mi se obadi i mi kaza:Еla v kushti, niama da ima nikoi.Otidoh i naistina

niamashe nikoi.

 

 

256.Ako leviat ti krak beshe Koleda, a desnia Nova godina, bih iskal da te posetia mejdu praznicite

 

 

258.Vnimanie, tova e SMS virus. Sega SIM karta



Тагове:   super,   men,   ETA,   SP,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - strax
15.11.2008 00:00
mnogo sa gotini.........;)
цитирай
2. анонимен - mnogo sa qki
17.01.2009 21:07
qaki spomeni
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elincet0
Категория: Други
Прочетен: 5144330
Постинги: 62
Коментари: 1839
Гласове: 162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930