Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2007 23:11 - sp0men4etA
Автор: elincet0 Категория: Други   
Прочетен: 2112 Коментари: 0 Гласове:
0



223. Ne kazvai, che me obichash dokato tova ne stane istina, zashtoto moga da napravq neshto glupavo I da ti povqrvam!

224. Obichai me ili ne me obichai. I pri dvata sluchaq ste si v syrceto mi!

6. Lubovta e kato plavasht pqsyk – kolkoto po-dylboko propadate, tolkova po-trudno e da izlezete.

231. Kogato zvezdite izgreqt I dyjdyt lekichko rymi, ochichkite ti veche myjdeleqt,s celuvki ste galq syrceto ti, dokato sladko spi:)  :) :)

234. T-eji mi neshto ne sarceto.E-dvali shte me razberesh.B-ezumno nqkogo obicham.E-to po bukvite shte razberesh.

236. Ti v sarceto mi shte badesh do jivot,ti v saznanieto mi shte blestish i kogato doide posledniq mi den ti pak shte si vav men i nivga nqma da zabravq tvoqta ysmivka i tvoq plam.

240. Zashto te tolkova haresah,v miga kogato te vidiah?Zashto se radostno usmihnah,v nastroenie li biah?Ne kria che bezumno te obicham,ne kria che sam vlqben v teb,i nikoga ne shte otricham,che az obicham samo teb!!!

243. Ti si nejna luna i bezkraino sianie. Ti si zaleza, koito zaspiva pred men.Ti si vsichko, koeto naricham jelanie. Moia nosht ti si i moi slanchev den, liubov i moq jivot...!!!

246. Zashto da kriq sulzite i da kazvam,che ne me boli?Da luja,che ne te obicham,shtom za men vsichko si ti!

247. Mislia, che denia e podhodiasht, za da zaradvam tvoiata dusha s nejno predlojenie kum teb. A tova e moiata mechta da buda vinagi s TEB:)!!!

248. Ne moga bez teb.Kogato ne si do men syrceto mi kyrvi!Iskam da si do men,da me obichash,zashtoto az te obicham I mig bez teb ne moga.

249. Ti si postoqnno v synishtata,v mechtite I v syrceto mi. Az ne molq za nishto, osven da me obichash.

250. Potarsih te za da te sreshtna.Dokosnah te za da te usetya.Poiskah te za da te imam.Dadoh sarceto si za da mi dadesh tvoeto.Obiknah te za da otkriya,che lyubovta e strashna stihia!

251. Ti si choveka s koito iskam da buda.Ti si choveka zaradi kogoto shte se pobarkam.

252. O angel moj nebesen i krasiv,pregyrni me s nejnite si krila i neka otletim ottuk,da otletim zaedno niakude,kudeto viatyra spi,lunata blesti,kudeto da njama koj da ni razdeli...

253. Edna zvezda v nebeto sveti I na tebe shte q nazova.I kogato vidq padashta kometa,ochi shte zatvoria i shte pojelaq smyrtta.

254. Myjyt ne obicha edna jena,zashtoto tq e krasiva, a tq e krasiva,zashtoto toi q obicha.

255. Priqtel e tozi, za kogoto bih umrql. Lubim e tozi, za kogoto jiveq.

256. Raboti sqkash ne ti trqbvat pari.Tancuvai,sqkash nikoi net e gleda.Obichai, sqkash nikoga ne si bil naranqvan.

259. Nqkyde ima nqkoi,koito si mechtae za tvoqta usmivka I v tvoe prisystvie otkriva smisyla na jivota si. Taka, che kogato si sam/a pomni tova – nqkoi, nqkyde misli za teb.

260. Pisha ti kratko celuvam te sladko bez podpis bez data napravo v ustata!!!

262. Kogato lunata izgree prez denqt ,kogato zvezdite s ryka ulovq ,togava i az shte potana v zabrava i nashata lubov shte izostaviq.

264. Ima udari,koito ponasqme.Ima spomeni,koito otnasqme v noshtite.Zashto ima obich,koqto namirame,no ne mojem da spodelim?

265. Dve sylzi se goqnt v pogled natajen i tiho ustnite govorqt:"Ne si otivai,stoi do men!"

266. Snoshti pratih angel da te pazi.No toi se varna...Popitah go"Zashto"A toi mi kaza:"Angel,angel moje li da pazi?"

268. Obicham te i iskam te do men,no uvi nqma te vyv moq den!Placha az sega,oblqn/a v sylzi i tyma!Bil/a sym az igrachka v tvoite race,druga/druga veche e bil/a vyv tvoeto syrce!Ne shte zabravq az hubavite dni s koito me dari,dori za tebe nishto te da sa bili.

269. Ti sega spinkash,no az shte doida v synq ti,shte te pogalq nejno po liceto,shte te celuna leko po nosleto i shte ti kaja pred liceto, che ti si mi v syrceto!

271. Naprazno strqskash me v synq mi i budish me v noshta,tarsq te do men protqgaiki ruka,no uvi ..... nqma te sega!

272. Obichah te, kogato be sys neq/nego.Obichah te,kogato bqh sam/a.Obichah te, kogato kazvah,che te mrazq.Obicham te i v tozi mig SEGA

276. Edni ochi chiqto svetlina ne e za men.Edni race chiqto toplina ne e za men!Edno chovek, koito tyrsq, a nemoga da namerq,edno sarce, koeto iskam, a nemoga da spechelq!!!

277. Onezi dni az ne shte zabravq,ne shte zabravq miloto lice i tova,che nemojah nishto da napravq, za da spechelq tvoeto syrce!

281. Razdqlata nikoga ne e bolqla, bolqt ochite kazvashti "Sbogom", bolqt racete ochakvashti zavryshtane.Boli edin izguben svqt i hilqdi spomeni!!!

282. Shte brodq s dlani,kydeto iskash ti,shte plyzgam ezika si,kydeto az resha, a ti shte me izpivash qrostno s ochi i shte se molish da sme samo dvamata sami!

283. Osyden si po chlen 69.Prichina – vleze mi pod kojata. Prisyda – vecherq s men bez objalvane!

284. Nauchih se bez da gledam da te vijdam.Bez da slusham d ate chuvam. Nauchih se sys sylzi da se smeq, da tyrsq dokato te namerq. No bez teb ne moga da jiveq.

286. Zagasi svetlinata, otvori prozoreca, za da vleze tishinata na noshta.Chui smeha na zvezdite i pochuvstvai celuvkata, koqto ti izprashta lunata ot men!

287. Ne si misli, che shte te zabravq i shte sloja krai na svoite mechti.Az vechno ste te pomnq i obicham dokato syrceto mi tupti!

288. Lubovta ne e da si namerish nqkoi s kogoto da jiveesh, a nqkoj sbez kogoto ne mojesh da jiveesh.

289. Pogledni nebeto I vij lunata.Kogato q pogledna se chuvstvam chast ot neq.Iska mi se kogato I ti q poglednesh da se chustvash kato chast ot moq jivot.

291. Chuvstvam se zle, no ne sym bolen.Nqmam temperature.Lekarstvata ne pomagat. Mnogo po-seriozno e – LIPSVASH MI!

292. Moqt angle si ti I moeto slynce v mrachnite dni.Ti si moqta mechta I moqta nejna sydba. Ti si vsichko za men I nqma drug na sveta kogoto da obicham taka.

293. Zagasi lampata I otvori prozoreca za da vlezne tishinata na noshta.Chui smeha na zvezdite I pochuvstvai go po ustnite ti celuvkata,koqto lunata ti izprashta ot men.

294. Sabrali se angelite na nebeto no edin ot tiax bil tolkova krasiv 4e drugite mu zavideli i go xvarlili na zemiata! Zabolia li te kato padna?

295. Za nai-atraktivniq, nai-impulsivniq, nai-sexapilniq...Izgarqm ot jelanie da mi oburne6 nujnoto vnimanie, stradam bezute6no, trqbva da te vidq spe6no!

296. Cigarata skusqva jivota na 4oveka s 15 min, a sexa go uduljava s 20 min. Nali znae6, 4e pu6a mnogo - pomogni mi da jiveq!

302. Kolkoto poveche si mislq za teb, tolkova poveche te iskam. Kolkoto poveche te iskam, tolkova poveche me boli.

304. Ne vqrvam, che vremeto lekuva.Ne vqrvam, che ste se zavyrnesh ti. Samo znam, che teb te nqma I men strashno me boli.

305. Ima udari, koito ponasqme. Ima bolka, koqto tyrpim. Ima spomeni, koito otnasqme v noshtite kogato ne spim, zashtoto ima obich, koqto namirame, no ne mojem da spodelim.

308. Vsqka prolet ima cvqt. Vsqka zima ima snqg. Vsqko syrce ima mechti, a v moeto syrce si samo ti.

309. Posikah ot Bog cvete, a toi mi dade gradina. Poiskah mu dyrvo, a toi mi dade gora. Poiskah mu kapka, a toi mi dade okean.Poiskah mu priqtel I toi mi dade TEB.

310. Otnema 1 minuta, za da se zapoznaesh s nqkogo, 1 den za da go opoznaesh, 1 sedmica za da go zaobichash I cql jivot za da go zabravish.

312. Pomislih az da te zabravq,no uvi,sarceto me boli!Ti be6e moq parva obich i posledna shte si ti!!!

313. Nauchih se bez da gledam da te vijdam!Nauchih se bez da chuvam da te slusham,nauchih se sas salzi da se smeq i da te tarsq dokato te namerq...BEZ TEB NE MOGA DA JIVEIA!!!

314. Kogato te vidqh za purvi put me be6e strah da te pogledna,kogato se zapoznahme me be6e srah da te zagovorq,a sega kogato te imam me e strah da ne te zagubq!

315. Tyrsq te vseki den, no ne moga da te otkriq. Nqdqvam se ti da si tazi koqto tursq!

317. Ti si nai sladkiqt mi syn!Ochite ti me opianiavat,pleta paiajina v mislite si za teb,obicham te nejno i te celuvam sqrdechno!

318. Klucha kym syrceto moje da byde samo 1 mila duma ili nejna celuvka...Pozvoli mi da ti q dam!

319. Hubav/a si diavol da te vzeme i neka tozi diavol bada az.Dori pred boga ste zastana, ako toi zastane m/u nas!!!

320. Obicham te I revnuvam ot vjatyra koito se rovi v kosite ti!Obicham te I dajda me vbesjava deto celuva ochite ti! Obicham te I slanceto me iznervja deto te gali s lachite si! Obicham te I iskam da byda i slance i vjatyr i dyjd!

321. Edva li ima dumi sposobni da opishat lubovta mi kam tebe.Ti si nai-strahotniq chovek za men. I LOVE YOU!!!!!!

322. Legloto ti sys beli rozi shte pokriq , az vsqka roza sym celuval prez noshta . Na vsqka kazah kolko te obicham i kolko pusto e bez tebe po sveta.

323. Otide li si tvoqta liubima , ostava samo bolka i tyga . Liubov vse oshte vyv syrceto ima , ala slabee mladata snaga.V nachaloto e spomena omaen , a drugoto e krai ... , no krai bezkraen.

324. Pitam se vseki pyt , kogato doidesh ti zashto taka jestoko vremeto leti , kolko si mila s men , i kak da sym shtastliv , kogato tyi e kratyk tozi hubav mig. Do utre vecher e tyi daleche. Do utre vecher e cqla vechnost .

325. Oh! Obicham te s cialoto si sarce. Ti si vazduxa koito disham ,slanceto koeto me radva, zvezdite koito svetiat za men. Obicham te! Obicham te! Obicham te!

326. Obicham te s cialata si dusha.Radvam se che te sreshnah na tozi sviat.Vinagi i zavinagi shte bada s teb i do teb.Ti si moqt Angel.

328. Neka pyrvite esenni lychi pogalqt tvoite slynchevi kosi i v utroto na badeshtiqt den spomni si ti za men.

329. Da peq ne umeq. Da igraq ne obicham. No edno ne otricham, che istinski te obicham.

330. Mislq, che sym te vijdala nqkade....V sunishtata mi! {}

331. Ti ostavash v sunishtata mi, jelaja da chuja glasa ti, ochakvam dokosvaneto ti. Mechtaja za teb. Sunuvam te.

332. Kogato doide takav moment, che daje i slynzeto zamryzne, to moeto syrze shte ogrqva i topli cqlata zemq za da ne ti e studeno, edinstvena moq!!!

333. Znaesh li kakvo e luibovta?!Vqtyryt utihva,a utrenniqt dyjd se roni na bisercheta po izsyhnalite lista,koito slynceto syjivqva...Kylna se v siqnieto na nebeto,kylna se v tova slynce,che te obicham.Iskam po tebe ot luibov da umra i ti do mene myrtyv da bydesh!

334. Imam sila da jiveq, zashtoto te obicham.Lubovta, koqto izpitvam kam teb me kara da disham.

337. Ponqkoga parish, izgarqsh dushata mi. Ot nejnostta ti me boli!Ochite ti pronikvat tyi dylboko i ostavqt ljuti rani! No samo ti mojesh da ogreesh moqt svqt i da stoplish sarceto mi... zatova te obicham!!

338. Mislq, che denqt e podhodiasht, za da zaradvam tvoqta Dusha s nejno predlojenie kum teb. A tova e moqta mechta Da buda vinagi s TEB:)!!!

339. Slynce moe neka da gori jaravata syrdechna,neka vseki den da bade praznik nov,neka liubovta ni bade vechna,neka bade istinska liubov.

340. Ne,tova ne e prikazka,nito pyk prazni slova,prosto dnes mi e hubavo-iskam i ti da pochuvstvash tova.

341. Ti si moqta boginq,ti si moqta proletna zora i jiveesh v syrceto kato nezbydnata mechta.

342. Gospod dari vsichki angeli s krila, samo teb te poshtadi ot strah che nai-krasiviq shte otleti.

343. Ne moga da spq, ne moga da se hranq, tvoite krasivi ochi ne moga da zabravq. Ti si tolkova krasiva moq malka zvezda.

345. Vsichki rozi koito tuk cyvtqt, vsichki te shte svetqt. Zashtoto cqlata ti nejnost pri men shte bade vechnost. Tezi rozi shte polivam, kolkoto sylzi i da prolivam.

346. Iskam da bada letniq dyzd, kogato vyrvish.Iiskam da byda neznata pesen,predi da zaspish.Iskam srednosht da se budq s celuvka,ili da spq v tvoqta pregrydka!Iskam da shepna na tvoeto yho...iskam da me boli ot lubov!

347. Synuvah prekrasen syn i ti beshe tam stoeshe do men i az se chustvah kato v raq. No beshe samo syn kade si ti syn moi nezemen.

348. Ne znaesh, che moeto malko syrce te obicha. Ne znaesh, che to bie za tebe otdavna taka natajeno. Ne znaesh, no na dali she nauchish.

349. Ti beshe palavo momche,ti imashe nujda ot igrachka,az ti podarix sarceto si,a ti v igrata si go smachka..:(((

350. Kogato te vidq, shte te poznaq, zashtoto ti si lyubovta! Zashtoto ti si krasotata i suvurshenstvoto i zaradi teb shte si zaslujava da jiveq!

302. Kolkoto poveche si mislq za teb, tolkova poveche te iskam. Kolkoto poveche te iskam, tolkova poveche me boli.

304. Ne vqrvam, che vremeto lekuva.Ne vqrvam, che ste se zavyrnesh ti. Samo znam, che teb te nqma I men strashno me boli.

305. Ima udari, koito ponasqme. Ima bolka, koqto tyrpim. Ima spomeni, koito otnasqme v noshtite kogato ne spim, zashtoto ima obich, koqto namirame, no ne mojem da spodelim.

312. Pomislih az da te zabravq,no uvi,sarceto me boli!Ti be6e moq parva obich i posledna shte si ti!!!

313. Nauchih se bez da gledam da te vijdam!Nauchih se bez da chuvam da te slusham,nauchih se sas salzi da se smeq i da te tarsq dokato te namerq...BEZ TEB NE MOGA DA JIVEIA!!!

314. Kogato te vidqh za purvi put me be6e strah da te pogledna,kogato se zapoznahme me be6e srah da te zagovorq,a sega kogato te imam me e strah da ne te zagubq!

315. Tyrsq te vseki den, no ne moga da te otkriq. Nqdqvam se ti da si tazi koqto tursq!

317. Ti si nai sladkiqt mi syn!Ochite ti me opianiavat,pleta paiajina v mislite si za teb,obicham te nejno i te celuvam sqrdechno!

318. Klucha kym syrceto moje da byde samo 1 mila duma ili nejna celuvka...Pozvoli mi da ti q dam!

319. Hubav/a si diavol da te vzeme i neka tozi diavol bada az.Dori pred boga ste zastana, ako toi zastane m/u nas!!!

320. Obicham te I revnuvam ot vjatyra koito se rovi v kosite ti!Obicham te I dajda me vbesjava deto celuva ochite ti! Obicham te I slanceto me iznervja deto te gali s lachite si! Obicham te I iskam da byda i slance i vjatyr i dyjd!

321. Edva li ima dumi sposobni da opishat lubovta mi kam tebe.Ti si nai-strahotniq chovek za men. I LOVE YOU!!!!!!

322. Legloto ti sys beli rozi shte pokriq , az vsqka roza sym celuval prez noshta . Na vsqka kazah kolko te obicham i kolko pusto e bez tebe po sveta.

323. Otide li si tvoqta liubima , ostava samo bolka i tyga . Liubov vse oshte vyv syrceto ima , ala slabee mladata snaga.V nachaloto e spomena omaen , a drugoto e krai ... , no krai bezkraen.

324. Pitam se vseki pyt , kogato doidesh ti zashto taka jestoko vremeto leti , kolko si mila s men , i kak da sym shtastliv , kogato tyi e kratyk tozi hubav mig. Do utre vecher e tyi daleche. Do utre vecher e cqla vechnost .

326. Obicham te s cialata si dusha.Radvam se che te sreshnah na tozi sviat.Vinagi i zavinagi shte bada s teb i do teb.Ti si moqt Angel.

328. Neka pyrvite esenni lychi pogalqt tvoite slynchevi kosi i v utroto na badeshtiqt den spomni si ti za men.

331. Ti ostavash v sunishtata mi, jelaja da chuja glasa ti, ochakvam dokosvaneto ti. Mechtaja za teb. Sunuvam te.

332. Kogato doide takav moment, che daje i slynzeto zamryzne, to moeto syrze shte ogrqva i topli cqlata zemq za da ne ti e studeno, edinstvena moq!!!

333. Znaesh li kakvo e luibovta?!Vqtyryt utihva,a utrenniqt dyjd se roni na bisercheta po izsyhnalite lista,koito slynceto syjivqva...Kylna se v siqnieto na nebeto,kylna se v tova slynce,che te obicham.Iskam po tebe ot luibov da umra i ti do mene myrtyv da bydesh!

334. Imam sila da jiveq, zashtoto te obicham.Lubovta, koqto izpitvam kam teb me kara da disham.

335. Ti si edinstvenata zvezda v moq bezvezden jivot.

337. Ponqkoga parish, izgarqsh dushata mi. Ot nejnostta ti me boli!Ochite ti pronikvat tyi dylboko i ostavqt ljuti rani! No samo ti mojesh da ogreesh moqt svqt i da stoplish sarceto mi... zatova te obicham!!

338. Mislq, che denqt e podhodiasht, za da zaradvam tvoqta Dusha s nejno predlojenie kum teb. A tova e moqta mechta Da buda vinagi s TEB:)!!!

339. Slynce moe neka da gori jaravata syrdechna,neka vseki den da bade praznik nov,neka liubovta ni bade vechna,neka bade istinska liubov.

340. Ne,tova ne e prikazka,nito pyk prazni slova,prosto dnes mi e hubavo-iskam i ti da pochuvstvash tova.

342. Gospod dari vsichki angeli s krila, samo teb te poshtadi ot strah che nai-krasiviq shte otleti.

343. Ne moga da spq, ne moga da se hranq, tvoite krasivi ochi ne moga da zabravq. Ti si tolkova krasiva moq malka zvezda.

345. Vsichki rozi koito tuk cyvtqt, vsichki te shte svetqt. Zashtoto cqlata ti nejnost pri men shte bade vechnost. Tezi rozi shte polivam, kolkoto sylzi i da prolivam.

346. Iskam da bada letniq dyzd, kogato vyrvish.Iiskam da byda neznata pesen,predi da zaspish.Iskam srednosht da se budq s celuvka,ili da spq v tvoqta pregrydka!Iskam da shepna na tvoeto yho...iskam da me boli ot lubov!

347. Synuvah prekrasen syn i ti beshe tam stoeshe do men i az se chustvah kato v raq. No beshe samo syn kade si ti syn moi nezemen.

348. Ne znaesh, che moeto malko syrce te obicha. Ne znaesh, che to bie za tebe otdavna taka natajeno. Ne znaesh, no na dali she nauchish.

349. Ti beshe palavo momche,ti imashe nujda ot igrachka,az ti podarix sarceto si,a ti v igrata si go smachka..:(((

350. Kogato te vidq, shte te poznaq, zashtoto ti si lyubovta! Zashtoto ti si krasotata i suvurshenstvoto i zaradi teb shte si zaslujava da jiveq!

302. Kolkoto poveche si mislq za teb, tolkova poveche te iskam. Kolkoto poveche te iskam, tolkova poveche me boli.

304. Ne vqrvam, che vremeto lekuva.Ne vqrvam, che ste se zavyrnesh ti. Samo znam, che teb te nqma I men strashno me boli.

305. Ima udari, koito ponasqme. Ima bolka, koqto tyrpim. Ima spomeni, koito otnasqme v noshtite kogato ne spim, zashtoto ima obich, koqto namirame, no ne mojem da spodelim.

315. Tyrsq te vseki den, no ne moga da te otkriq. Nqdqvam se ti da si tazi koqto tursq!

317. Ti si nai sladkiqt mi syn!Ochite ti me opianiavat,pleta paiajina v mislite si za teb,obicham te nejno i te celuvam sqrdechno!

322. Legloto ti sys beli rozi shte pokriq , az vsqka roza sym celuval prez noshta . Na vsqka kazah kolko te obicham i kolko pusto e bez tebe po sveta.

323. Otide li si tvoqta liubima , ostava samo bolka i tyga . Liubov vse oshte vyv syrceto ima , ala slabee mladata snaga.V nachaloto e spomena omaen , a drugoto e krai ... , no krai bezkraen.

324. Pitam se vseki pyt , kogato doidesh ti zashto taka jestoko vremeto leti , kolko si mila s men , i kak da sym shtastliv , kogato tyi e kratyk tozi hubav mig. Do utre vecher e tyi daleche. Do utre vecher e cqla vechnost .

326. Obicham te s cialata si dusha.Radvam se che te sreshnah na tozi sviat.Vinagi i zavinagi shte bada s teb i do teb.Ti si moqt Angel.

328. Neka pyrvite esenni lychi pogalqt tvoite slynchevi kosi i v utroto na badeshtiqt den spomni si ti za men.

329. Da peq ne umeq. Da igraq ne obicham. No edno ne otricham, che istinski te obicham.

332. Kogato doide takav moment, che daje i slynzeto zamryzne, to moeto syrze shte ogrqva i topli cqlata zemq za da ne ti e studeno, edinstvena moq!!!

333. Znaesh li kakvo e luibovta?!Vqtyryt utihva,a utrenniqt dyjd se roni na bisercheta po izsyhnalite lista,koito slynceto syjivqva...Kylna se v siqnieto na nebeto,kylna se v tova slynce,che te obicham.Iskam po tebe ot luibov da umra i ti do mene myrtyv da bydesh!

334. Imam sila da jiveq, zashtoto te obicham.Lubovta, koqto izpitvam kam teb me kara da disham.

337. Ponqkoga parish, izgarqsh dushata mi. Ot nejnostta ti me boli!Ochite ti pronikvat tyi dylboko i ostavqt ljuti rani! No samo ti mojesh da ogreesh moqt svqt i da stoplish sarceto mi... zatova te obicham!!

338. Mislq, che denqt e podhodiasht, za da zaradvam tvoqta Dusha s nejno predlojenie kum teb. A tova e moqta mechta Da buda vinagi s TEB:)!!!

339. Slynce moe neka da gori jaravata syrdechna,neka vseki den da bade praznik nov,neka liubovta ni bade vechna,neka bade istinska liubov.

340. Ne,tova ne e prikazka,nito pyk prazni slova,prosto dnes mi e hubavo-iskam i ti da pochuvstvash tova.

343. Ne moga da spq, ne moga da se hranq, tvoite krasivi ochi ne moga da zabravq. Ti si tolkova krasiva moq malka zvezda.

345. Vsichki rozi koito tuk cyvtqt, vsichki te shte svetqt. Zashtoto cqlata ti nejnost pri men shte bade vechnost. Tezi rozi shte polivam, kolkoto sylzi i da prolivam.

346. Iskam da bada letniq dyzd, kogato vyrvish.Iiskam da byda neznata pesen,predi da zaspish.Iskam srednosht da se budq s celuvka,ili da spq v tvoqta pregrydka!Iskam da shepna na tvoeto yho...iskam da me boli ot lubov!

347. Synuvah prekrasen syn i ti beshe tam stoeshe do men i az se chustvah kato v raq. No beshe samo syn kade si ti syn moi nezemen.

348. Ne znaesh, che moeto malko syrce te obicha. Ne znaesh, che to bie za tebe otdavna taka natajeno. Ne znaesh, no na dali she nauchish.

349. Ti beshe palavo momche,ti imashe nujda ot igrachka,az ti podarix sarceto si,a ti v igrata si go smachka..:(((

350. Kogato te vidq, shte te poznaq, zashtoto ti si lyubovta! Zashtoto ti si krasotata i suvurshenstvoto i zaradi teb shte si zaslujava da jiveq!

51. Obicham te prez ledove i byri.Obicham te prez ogyn i voda.Syrceto mi do krai e tvoe ,do krai dori i sled smyrtta!

352. Ti v syrceto mi shte badesh do jivot. Ti v syznanieto mi shte blestish i kogato doide posledniq mi den ti pak shte si v men i nivga nqma da zabravq tvoqta ysmivka i tvoq plam.

353. Zashto pravish taka s men? V momenta se izmachvam, zashtoto ne si do men.

354. Kogato doidesh v moqt syn iztrii sulzite mi s ruka i kakto purvite luchi otvun pogali me i ti taka.Kogato doidesh sybudime doprqla ustnite do men I izvikai tiho moeto ime i zaedno s noviqt, den celuni me.

355. 1, 3, 1, 3, za tebe mislq samo, ta dve ne vijdam az dori! I znam, che moje da boli, no pochva v mene plamyk da gori! Lipsvash mi! Lipsvam ti i az, nali?!

356. Obicham tvoqta kosa zlatista svila se v esenta, koqto nejno da me gali i sladka trapka v men da pali.

357. Obicham tvoite ustni sochni ponqkoga taka porochni kato chasha vino nenapita az da te celuvam bez nasita.

358. Obicham cqlata ti grad prikanvashta v dalechen pyt da me primamva i zove kam nepoznati grehove.

359. Kogato poemash dyh za posleden put i celiq ti jivot minava pred ochite ti kato na filmova lenta,zapazi poslednia kadyr za men...

362. Obicham jivota bezumno, zashtoto v nego si ti. Obicham I teb bezumno, zashtoto jivota za mene si ti.

363. Obicham te,kakto slynceto obicha zorata,o angel moj nebesen i krasiv,obgurni me s nejnite si krila i neka otletim ottuk. Da otletim zaedno nqkude, kydeto vqtyra spi,lunata blesti. Kydeto da nqma koj da ni razdeli...

364. Ti si moq angel ti si moq bog. Ti si moqt demon silen i jestok. Ti vladeesh, znaq moeto syrce. Ti si bolka, ti si lubovta.

365. Chuvsvam se adski zle, ne sam bolna ot sharka, nito ot grip.Aspirin nqma da mi pomagne, zashtoto ne me boli glava. Mnogo po-seriozno e - LIPSVASH MI!!!

367. Nebeto e qsno,kuche lae bqsno,obicham te strastno,gylybche prekrasno.

368. Kade si obich moq,syrceto mi trepti.Ela i celuni me,predi da izgori!

369. Jaduvam tvoite celuvki,jaduvam tvoite ochi,jaduvam tvoqta usmivka,jaduvam tebe,razberi!

370. Potarsih te za da te srestna,dokosnah te za da te usetq,poiskah te za da te imam,dadoh syrceto si za da mi dadesh tvoeto,obiknah te za da otkriq,che lyubovta e strashna stihiq!

372. Imeto ti, na brega na moreto, se strahuvam da napisha,zashtoto valnite shte doidat,shte go vzemat i shte si otidat.Imeto ti,sas zvezdite na nebeto, se strahuvam da napisha,zashtoto moje bi shte doide den i te shte padnat.A nai-mnogo se strahuvam da te obicham,zashtoto moje bi nyama da me obichash tolkova,kolkoto as teb!!!

373. Prebrodih zemqta za da te namerq, no si zaslujavashe.Ti si smisyla na jivota mi,nai-cennoto neshto v nego. Pravish me po- istinski i po-dobyr. Blagodaren sym ti za vsichko i edinstvenoto koeto iskam e tova shtastie da produlji.

374. Kogato spq teb vijdam. Kogato mislq teb vijdam. Kogato celuvam nqkoq druga teb vijdam v neq. Kakvoto i da pravq za teb mislq. Zatova kaji mi ti dali shte doidesh ti pri men sega za da te vidq pred men, a ne v mislite si.

375. Izgrevyt na moite mechti vijdam v tvoite bliaskavi ochi, molq te, obichai me i ti.

376. Rycete mi za teb se molqt, ochite mi jaduvat da te vidqt, a ustnite sami govorat, che s tvoite iskat da se syberat.

377. Na edna gara sme az i ti na edna gara, no vlak ni deli. Obstoiatelstvata ni razdeliat i sydbata nasha opredeliat. Ti si nai-prekrasnoto v jivota mi.

378. Ti si mi po skypa ot slunceto chrez koeto jiveq, po cenna ot vodata,koqto piq, ti si edinstveniq bezcenen diamand,kym koito se stremq.

379. Ne razbra li kolko te obichah. Ne razbra li vinagi sled teb shte ticham. Ne razbra li ti si princa na mechtite. Ne razbra li bez teb sa bezmisleni dnite.

380. Ne znaq sluchaino kak,moje bi na shega,s men se sluchi tova.Naiven sym kato hlapak I vlubih se v tebe az,kak-dori ne razbrah!!!!!

381. Lubovta shte spasi sveta. Tq dava smisyl na jivota, no syshto go i otnema! Obicham te kadeto i da si, no ne i koqto i da si. Za da razberesh dali si ti prosto mi pishi i se usmihni!!!

382. Znai,che vechno tebe shte obicham,vse kam tebe shte vyrvq I v synishtata si dori kam tebe ticham. Znai bez tebe shte umra!

383. Kyde si slance moe? Nqma nosht bez koqto da ne si mislq za teb, den bez koito da vyzdisham po teb. Ne izlizash ot mislite mi i sarceto mi.

384. Mislq za teb, kakto vqtyryt za planinata, kakto ogynqt si misli za vodata, kato dyjdat stremi se kam trevata... Chakam te... celuvam te nasyn; jelaq te naqve. Obadi se!

385. Koito obicha,toi ne zabravq.Koito zabravq,toi ne obicha.Koito obicha,a posle zabravq,toi e zabravil kak se obicha...

386. Den bes dumi.Mig bes krasota.Jivot bes teb- dano tova ne e realnosta.

387. Jelaia te kato voda zemqta,napukana ot leten pek. Tyi iskam da se sleqt i telata-tova za nas shte byde lek!

388. Obicham te! Obicham tvoite ryce, obicham da milvat moeto lize, obicham te do bolkai bez tebe ne moga I za mig!

389. Obicham Te Do BoLka i Az Bez Teb ne Moga..Nz Kude Si a Ne Iskam i Da znaq lubovta si ti Dadoh, ti Pazi q do Kraq!

390. Obicham te i pak shte te obicham.Lubovta mi nqma krai.Syrceto si ti podarqvam,no s nego ti ne si igrai,zashtoto to e nejno i dobro i gledai da ne go napravish zlo.

391. Ti si trygna I vze ot mene vsichko.Ti poiska svoqta svoboda I v miga razbrah, che te obicham, no neznaq ti dali razbra!

395. Ne me pitai zashto te obiknah oshte ot purvia den, pitai me ako te izgubq kakvo shte ostane ot men.

396. Ti vinagi shte bydesh v moeto sarce, vinagi shte si mislq za teb kato za lubov. Ti shte badesh moqt bog i moqta ikona, koqto shte celuvam vseki pyt...

397. Ti doide kato magia,moqt sviat ti promeni I sqkash vsichko be magq. S men bydi zavinagi!Nqma nishto na zemqta s nego az da te sravnia,luda strast mi e dushata i bez teb ne moga az!!!

398. Kogato te pogledna az poglejdash me i ti.Plamyka v ochite mi vlubeno trepti.Obicham te angeleche-obichai me i ti.

399. Kyde si v tozi mig? Az sym sam s misylta za teb v noshta. Mojesh li da badesh s men s svoq syn i svoqt den?

400. Moeto syrce te zove i tyrsite s race, a ti si dalech sega. Zvezda v bezkraq sin sred bezbroi zvezdi, blestish v men I ogan gori.

51. Obicham te prez ledove i byri.Obicham te prez ogyn i voda.Syrceto mi do krai e tvoe ,do krai dori i sled smyrtta!

352. Ti v syrceto mi shte badesh do jivot. Ti v syznanieto mi shte blestish i kogato doide posledniq mi den ti pak shte si v men i nivga nqma da zabravq tvoqta ysmivka i tvoq plam.

353. Zashto pravish taka s men? V momenta se izmachvam, zashtoto ne si do men.

354. Kogato doidesh v moqt syn iztrii sulzite mi s ruka i kakto purvite luchi otvun pogali me i ti taka.Kogato doidesh sybudime doprqla ustnite do men I izvikai tiho moeto ime i zaedno s noviqt, den celuni me.

357. Obicham tvoite ustni sochni ponqkoga taka porochni kato chasha vino nenapita az da te celuvam bez nasita.

358. Obicham cqlata ti grad prikanvashta v dalechen pyt da me primamva i zove kam nepoznati grehove.

359. Kogato poemash dyh za posleden put i celiq ti jivot minava pred ochite ti kato na filmova lenta,zapazi poslednia kadyr za men...

362. Obicham jivota bezumno, zashtoto v nego si ti. Obicham i teb bezumno, zashtoto jivota za mene si ti.

363. Obicham te,kakto slynceto obicha zorata,o angel moj nebesen i krasiv,obgurni me s nejnite si krila i neka otletim ottuk. Da otletim zaedno nqkude, kydeto vqtyra spi,lunata blesti. Kydeto da nqma koj da ni razdeli...

365. Chuvsvam se adski zle, ne sam bolna ot sharka, nito ot grip.Aspirin nqma da mi pomagne, zashtoto ne me boli glava. Mnogo po-seriozno e - LIPSVASH MI!!!

368. Kade si obich moq,syrceto mi trepti.Ela i celuni me,predi da izgori!

369. Jaduvam tvoite celuvki,jaduvam tvoite ochi,jaduvam tvoqta usmivka,jaduvam tebe,razberi!

370. Potarsih te za da te srestna,dokosnah te za da te usetq,poiskah te za da te imam,dadoh syrceto si za da mi dadesh tvoeto,obiknah te za da otkriq,che lyubovta e strashna stihiq!

372. Imeto ti, na brega na moreto, se strahuvam da napisha,zashtoto valnite shte doidat,shte go vzemat i shte si otidat.Imeto ti,sas zvezdite na nebeto, se strahuvam da napisha,zashtoto moje bi shte doide den i te shte padnat.A nai-mnogo se strahuvam da te obicham,zashtoto moje bi nyama da me obichash tolkova,kolkoto as teb!!!

373. Prebrodih zemqta za da te namerq, no si zaslujavashe.Ti si smisyla na jivota mi,nai-cennoto neshto v nego. Pravish me po- istinski i po-dobyr. Blagodaren sym ti za vsichko i edinstvenoto koeto iskam e tova shtastie da produlji.

374. Kogato spq teb vijdam. Kogato mislq teb vijdam. Kogato celuvam nqkoq druga teb vijdam v neq. Kakvoto i da pravq za teb mislq. Zatova kaji mi ti dali shte doidesh ti pri men sega za da te vidq pred men, a ne v mislite si.

375. Izgrevyt na moite mechti vijdam v tvoite bliaskavi ochi, molq te, obichai me i ti.

376. Rycete mi za teb se molqt, ochite mi jaduvat da te vidqt, a ustnite sami govorat, che s tvoite iskat da se syberat.

377. Na edna gara sme az i ti na edna gara, no vlak ni deli. Obstoiatelstvata ni razdeliat i sydbata nasha opredeliat. Ti si nai-prekrasnoto v jivota mi.

378. Ti si mi po skypa ot slunceto chrez koeto jiveq, po cenna ot vodata,koqto piq, ti si edinstveniq bezcenen diamand,kym koito se stremq.

379. Ne razbra li kolko te obichah. Ne razbra li vinagi sled teb shte ticham. Ne razbra li ti si princa na mechtite. Ne razbra li bez teb sa bezmisleni dnite.

380. Ne znaq sluchaino kak,moje bi na shega,s men se sluchi tova.Naiven sym kato hlapak I vlubih se v tebe az,kak-dori ne razbrah!!!!!

381. Lubovta shte spasi sveta. Tq dava smisyl na jivota, no syshto go i otnema! Obicham te kadeto i da si, no ne i koqto i da si. Za da razberesh dali si ti prosto mi pishi i se usmihni!!!

382. Znai,che vechno tebe shte obicham,vse kam tebe shte vyrvq I v synishtata si dori kam tebe ticham. Znai bez tebe shte umra!

383. Kyde si slance moe? Nqma nosht bez koqto da ne si mislq za teb, den bez koito da vyzdisham po teb. Ne izlizash ot mislite mi i sarceto mi.

384. Mislq za teb, kakto vqtyryt za planinata, kakto ogynqt si misli za vodata, kato dyjdat stremi se kam trevata... Chakam te... celuvam te nasyn; jelaq te naqve. Obadi se!

385. Koito obicha,toi ne zabravq.Koito zabravq,toi ne obicha.Koito obicha,a posle zabravq,toi e zabravil kak se obicha...

387. Jelaia te kato voda zemqta,napukana ot leten pek. Tyi iskam da se sleqt i telata-tova za nas shte byde lek!

388. Obicham te! Obicham tvoite ryce, obicham da milvat moeto lize, obicham te do bolkai bez tebe ne moga I za mig!

390. Obicham te i pak shte te obicham.Lubovta mi nqma krai.Syrceto si ti podarqvam,no s nego ti ne si igrai,zashtoto to e nejno i dobro i gledai da ne go napravish zlo.

391. Ti si trygna I vze ot mene vsichko.Ti poiska svoqta svoboda I v miga razbrah, che te obicham, no neznaq ti dali razbra!

394. Da bqha chuli vsichki ptichki, che ti si tyi dalech ot men, ne biha peli svoite pesni,a biha plakali s men!

395. Ne me pitai zashto te obiknah oshte ot purvia den, pitai me ako te izgubq kakvo shte ostane ot men.

396. Ti vinagi shte bydesh v moeto sarce, vinagi shte si mislq za teb kato za lubov. Ti shte badesh moqt bog i moqta ikona, koqto shte celuvam vseki pyt...

397. Ti doide kato magia,moqt sviat ti promeni I sqkash vsichko be magq. S men bydi zavinagi!Nqma nishto na zemqta s nego az da te sravnia,luda strast mi e dushata i bez teb ne moga az!!!

398. Kogato te pogledna az poglejdash me i ti.Plamyka v ochite mi vlubeno trepti.Obicham te angeleche-obichai me i ti.

400. Moeto syrce te zove i tyrsite s race, a ti si dalech sega. Zvezda v bezkraq sin sred bezbroi zvezdi, blestish v men I ogan gori.

51. Obicham te prez ledove i byri.Obicham te prez ogyn i voda.Syrceto mi do krai e tvoe ,do krai dori i sled smyrtta!

352. Ti v syrceto mi shte badesh do jivot. Ti v syznanieto mi shte blestish i kogato doide posledniq mi den ti pak shte si v men i nivga nqma da zabravq tvoqta ysmivka i tvoq plam.

354. Kogato doidesh v moqt syn iztrii sulzite mi s ruka i kakto purvite luchi otvun pogali me i ti taka.Kogato doidesh sybudime doprqla ustnite do men I izvikai tiho moeto ime i zaedno s noviqt, den celuni me.

356. Obicham tvoqta kosa zlatista svila se v esenta, koqto nejno da me gali i sladka trapka v men da pali.

357. Obicham tvoite ustni sochni ponqkoga taka porochni kato chasha vino nenapita az da te celuvam bez nasita.

358. Obicham cqlata ti grad prikanvashta v dalechen pyt da me primamva i zove kam nepoznati grehove.

359. Kogato poemash dyh za posleden put i celiq ti jivot minava pred ochite ti kato na filmova lenta,zapazi poslednia kadyr za men...

363. Obicham te,kakto slynceto obicha zorata,o angel moj nebesen i krasiv,obgurni me s nejnite si krila i neka otletim ottuk. Da otletim zaedno nqkude, kydeto vqtyra spi,lunata blesti. Kydeto da nqma koj da ni razdeli...

365. Chuvsvam se adski zle, ne sam bolna ot sharka, nito ot grip.Aspirin nqma da mi pomagne, zashtoto ne me boli glava. Mnogo po-seriozno e - LIPSVASH MI!!!

369. Jaduvam tvoite celuvki,jaduvam tvoite ochi,jaduvam tvoqta usmivka,jaduvam tebe,razberi!

370. Potarsih te za da te srestna,dokosnah te za da te usetq,poiskah te za da te imam,dadoh syrceto si za da mi dadesh tvoeto,obiknah te za da otkriq,che lyubovta e strashna stihiq!

374. Kogato spq teb vijdam. Kogato mislq teb vijdam. Kogato celuvam nqkoq druga teb vijdam v neq. Kakvoto i da pravq za teb mislq. Zatova kaji mi ti dali shte doidesh ti pri men sega za da te vidq pred men, a ne v mislite si.

375. Izgrevyt na moite mechti vijdam v tvoite bliaskavi ochi, molq te, obichai me i ti.

376. Rycete mi za teb se molqt, ochite mi jaduvat da te vidqt, a ustnite sami govorat, che s tvoite iskat da se syberat.

377. Na edna gara sme az i ti na edna gara, no vlak ni deli. Obstoiatelstvata ni razdeliat i sydbata nasha opredeliat. Ti si nai-prekrasnoto v jivota mi.

378. Ti si mi po skypa ot slunceto chrez koeto jiveq, po cenna ot vodata,koqto piq, ti si edinstveniq bezcenen diamand,kym koito se stremq.

379. Ne razbra li kolko te obichah. Ne razbra li vinagi sled teb shte ticham. Ne razbra li ti si princa na mechtite. Ne razbra li bez teb sa bezmisleni dnite.

380. Ne znaq sluchaino kak,moje bi na shega,s men se sluchi tova.Naiven sym kato hlapak I vlubih se v tebe az,kak-dori ne razbrah!!!!!

381. Lubovta shte spasi sveta. Tq dava smisyl na jivota, no syshto go i otnema! Obicham te kadeto i da si, no ne i koqto i da si. Za da razberesh dali si ti prosto mi pishi i se usmihni!!!

382. Znai,che vechno tebe shte obicham,vse kam tebe shte vyrvq I v synishtata si dori kam tebe ticham. Znai bez tebe shte umra!

383. Kyde si slance moe? Nqma nosht bez koqto da ne si mislq za teb, den bez koito da vyzdisham po teb. Ne izlizash ot mislite mi i sarceto mi.

384. Mislq za teb, kakto vqtyryt za planinata, kakto ogynqt si misli za vodata, kato dyjdat stremi se kam trevata... Chakam te... celuvam te nasyn; jelaq te naqve. Obadi se!

385. Koito obicha,toi ne zabravq.Koito zabravq,toi ne obicha.Koito obicha,a posle zabravq,toi e zabravil kak se obicha...

386. Den bes dumi.Mig bes krasota.Jivot bes teb- dano tova ne e realnosta.

387. Jelaia te kato voda zemqta,napukana ot leten pek. Tyi iskam da se sleqt i telata-tova za nas shte byde lek!

390. Obicham te i pak shte te obicham.Lubovta mi nqma krai.Syrceto si ti podarqvam,no s nego ti ne si igrai,zashtoto to e nejno i dobro i gledai da ne go napravish zlo.

391. Ti si trygna I vze ot mene vsichko.Ti poiska svoqta svoboda I v miga razbrah, che te obicham, no neznaq ti dali razbra!

395. Ne me pitai zashto te obiknah oshte ot purvia den, pitai me ako te izgubq kakvo shte ostane ot men.

396. Ti vinagi shte bydesh v moeto sarce, vinagi shte si mislq za teb kato za lubov. Ti shte badesh moqt bog i moqta ikona, koqto shte celuvam vseki pyt...

397. Ti doide kato magia,moqt sviat ti promeni I sqkash vsichko be magq. S men bydi zavinagi!Nqma nishto na zemqta s nego az da te sravnia,luda strast mi e dushata i bez teb ne moga az!!!

398. Kogato te pogledna az poglejdash me i ti.Plamyka v ochite mi vlubeno trepti.Obicham te angeleche-obichai me i ti.

399. Kyde si v tozi mig? Az sym sam s misylta za teb v noshta. Mojesh li da badesh s men s svoq syn i svoqt den?

400. Moeto syrce te zove i tyrsite s race, a ti si dalech sega. Zvezda v bezkraq sin sred bezbroi zvezdi, blestish v men I ogan gori.

51. Obicham te prez ledove i byri.Obicham te prez ogyn i voda.Syrceto mi do krai e tvoe ,do krai dori i sled smyrtta!

352. Ti v syrceto mi shte badesh do jivot. Ti v syznanieto mi shte blestish i kogato doide posledniq mi den ti pak shte si v men i nivga nqma da zabravq tvoqta ysmivka i tvoq plam.

353. Zashto pravish taka s men? V momenta se izmachvam, zashtoto ne si do men.

354. Kogato doidesh v moqt syn iztrii sulzite mi s ruka i kakto purvite luchi otvun pogali me i ti taka.Kogato doidesh sybudime doprqla ustnite do men I izvikai tiho moeto ime i zaedno s noviqt, den celuni me.

356. Obicham tvoqta kosa zlatista svila se v esenta, koqto nejno da me gali i sladka trapka v men da pali.

357. Obicham tvoite ustni sochni ponqkoga taka porochni kato chasha vino nenapita az da te celuvam bez nasita.

358. Obicham cqlata ti grad prikanvashta v dalechen pyt da me primamva i zove kam nepoznati grehove.

359. Kogato poemash dyh za posleden put i celiq ti jivot minava pred ochite ti kato na filmova lenta,zapazi poslednia kadyr za men...

362. Obicham jivota bezumno, zashtoto v nego si ti. Obicham I teb bezumno, zashtoto jivota za mene si ti.

363. Obicham te,kakto slynceto obicha zorata,o angel moj nebesen i krasiv,obgurni me s nejnite si krila i neka otletim ottuk. Da otletim zaedno nqkude, kydeto vqtyra spi,lunata blesti. Kydeto da nqma koj da ni razdeli...

365. Chuvsvam se adski zle, ne sam bolna ot sharka, nito ot grip.Aspirin nqma da mi pomagne, zashtoto ne me boli glava. Mnogo po-seriozno e - LIPSVASH MI!!!

374. Kogato spq teb vijdam. Kogato mislq teb vijdam. Kogato celuvam nqkoq druga teb vijdam v neq. Kakvoto i da pravq za teb mislq. Zatova kaji mi ti dali shte doidesh ti pri men sega za da te vidq pred men, a ne v mislite si.

376. Rycete mi za teb se molqt, ochite mi jaduvat da te vidqt, a ustnite sami govorat, che s tvoite iskat da se syberat.

377. Na edna gara sme az i ti na edna gara, no vlak ni deli. Obstoiatelstvata ni razdeliat i sydbata nasha opredeliat. Ti si nai-prekrasnoto v jivota mi.

379. Ne razbra li kolko te obichah. Ne razbra li vinagi sled teb shte ticham. Ne razbra li ti si princa na mechtite. Ne razbra li bez teb sa bezmisleni dnite.

380. Ne znaq sluchaino kak,moje bi na shega,s men se sluchi tova.Naiven sym kato hlapak I vlubih se v tebe az,kak-dori ne razbrah!!!!!

381. Lubovta shte spasi sveta. Tq dava smisyl na jivota, no syshto go i otnema! Obicham te kadeto i da si, no ne i koqto i da si. Za da razberesh dali si ti prosto mi pishi i se usmihni!!!

382. Znai,che vechno tebe shte obicham,vse kam tebe shte vyrvq I v synishtata si dori kam tebe ticham. Znai bez tebe shte umra!

383. Kyde si slance moe? Nqma nosht bez koqto da ne si mislq za teb, den bez koito da vyzdisham po teb. Ne izlizash ot mislite mi i sarceto mi.



Тагове:   men,   ETA,   SP,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elincet0
Категория: Други
Прочетен: 5144391
Постинги: 62
Коментари: 1839
Гласове: 162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930